/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Grønlændere stenet ud af Gelle
Fra : Klumme
Vist : 855 gange
50 point
Dato : 05-07-08 05:36

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1029727.ece

Det er bare for meget

Citat
Grønlændere i Gellerupparken ved Århus har i årevis været udsat for racistisk betonet forfølgelse fra arabiske og somaliske beboere. Nu har en gruppe grønlændere måttet flygte, skriver Århus Stiftstidende lørdag

De kloakbeduiner skulle ha sådan et los i deres muhammedanske røv og sendes hen, hvor de kom fra. Hvad de risikerer at blive udsat for i deres hjemland rager mig en høstblomst.

Ud af klappen med affaldet

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 05-07-08 09:00

Vi skal ikke glemme at det er Danske statsborgere som bliver stenet ud .Grønlendere er danske ved fødslen ,men alligevel siger kommunen at de intet kan gøre .Hvad bliver det neste?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 09:10

Citat
Vi skal ikke glemme at det er Danske statsborgere som bliver stenet ud

Hvorfor fa....tror du min reaktion er som den er.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 09:12
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-07-08 09:13

Jeg tilslutter mig Ud af klappen med affaldet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 09:25

Det er så grotesk at man bliver fuldkommen stum. Når man så læser at hverken politikere, embedsmænd, hjælpegrupper, boligforening eller politi kan ændre på forholdene må jeg konstatere at slaget er tabt, og der nu kun er selvtægt tilbage.

Med fare for at blive registreret hos PET, vil jeg stærkt gå ind for, at man simpelthen giver disse småt begavede og primitive mørkemænd en røvfuld i en størrelsesorden, så det varer meget længe før de glemmer den, da det åbenbart er det sprog de bedst kommuniker på.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-08 09:59

Jeg må tilslutte mig " Ud af klappen med middelalderfolket."
og er for en gangs skyld enig med klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 10:07

Jeg er lamslået!!!!!

Skal danskere nu forvises fra deres bopæl, fordi en flok stenaldernegere tér sig som de gør i deres hjemlande, uden at nogen som helst dansk autoritet kan/vil gribe ind.

DET KAN SIMPELTHEN IKKE PASSE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 10:09

Åhhh ja.... det er jo forresten tedds gode venner Gud fader i skuret

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-07-08 10:29

Det er den omvendte racisme som alle, undtagen vores (for mange) islam-inspirerede politikere, er klar over foregår hele tiden.

Jeg kender en dansker hvis philipinske kone også, omend i mindre målestok, bliver hånet af yallahaer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 10:35

Jeg har lige sendt Peter Skaarup denne mail:

Citat
Hej Peter Skaarup. Jeg formoder du har set denne artikel... men hvis den skulle være glippet for dig, så kig lige og få dig et lørdagschock.

Det er så grotesk, at jeg bliver fuldkommen paf. Når man så læser at hverken politikere, embedsmænd, hjælpegrupper, boligforening eller politi kan ændre på forholdene, må jeg konstatere at slaget er tabt, og der nu kun er selvtægt tilbage.
Tak Birthe Weiss mv. FPL (Foreningen af professionelle landsforrædere)

Med fare for at blive registreret hos PET, vil jeg stærkt gå ind for, at man simpelthen giver disse småt begavede og primitive mørkemænd en røvfuld i en størrelsesorden, så det varer meget længe før de glemmer den, da det åbenbart er det sprog de bedst kommuniker på.

Nej det gør jeg selvfølgelig ikke, men det er ikke lysten der mangler. Men til forskel fra disse middelalderlige og primitive mørkemænd, kan jeg opføre mig civiliseret.

Peter Skaarup....fortæl mig hvad I / man kan gøre. Det kan bare ikke passe, at "danskere" skal jages på porten, fordi vores system, som skulle beskytte dem, er mangelfuldt, men derimod beskytter komplet fremmede, som "på alle måder matcher det danske samfund og uden opsigt falder i hartkorn med den øvrige befolkning, og derfor helt naturligt opholder sig i Kongeriget Danmark, et par timers kørsel fra deres hjemstavn." :-)

Mvh bla bla bla

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 10:44

Gæt hvem der sagde dette.

Citat
Jeg er for udlicitering af muhammedanere. Ligesom med affald til u-landene.« (Ekstra Bladet, 16.5.1995).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 10:46

Vi tar lige een til:

Citat
»Selvfølgelig er jeg racist – det er alle gode danskere. Enten er man racist, eller også er man landsforræder.« (Berlingske Tidende, 11.10.1999)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-07-08 10:50

Og Mogens Glistrup roterer i sin grav....

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 05-07-08 10:51

Citat
Jeg er for udlicitering af muhammedanere. Ligesom med affald til u-landene.« (Ekstra Bladet, 16.5.1995).

Jeg getter en som vil blive savnet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 10:52

Den gamle mand så skriften på væggen. RIP

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-07-08 11:04

Hov,hov Klumme.Kom nu ikke galt afsted.
Det hedder ikke racisme,når det udføres af vore "kære" indvandrere.
Det er blot nødvendig udrensning.Så de kan skabe sig "Lebensraum".
Jeg kan trøste dig med at dette er blot begyndelsen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 11:33

Det er jeg osse alvorligt bange for

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 11:39

Men hvad skal man stille op, når de som tager beslutningerne, på en anmodning om at få transporthelikoptere til Afghanistan, sender 4 observationshelikoptere som efter de er blevet pansret, så de har en jordisk chance i et krigsområde, kan medtage 1 ....EN person foruden pilot.

Det har ikke en skid med Gjellerupparken at gøre, men tjener udelukkende som illustration af, hvor snotdumme de fleste af de 179 medlemmer af vores lovgivende forsamling er. Halleluja Amen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 11:46

Og mens jeg er i gang, så kan ham modellen som speaker på TV2 11.30 lige få en over nakken med på vejen.

Vedr. ulykken i Tivoli Friheden taler modellen med en politimand, og ... hold nu fast, spørger ham: " hvor meget gør I ud af øjenvidneforklaringer"?

Hvad fanden havde undertøjsmodellen tænkt sig at strisseren skulle svare?? Øjenvidneforklaringer..... "dem gør vi da ikke noget ved." LOOOOL Helt ærligt, hvor dumt må man spørge når man er journalist??? Jeg troede der var en nedre grænse.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-07-08 11:56

Men der er nogle det bare "kører" for:

Mimi Jacopsen.
Marianne Jelved.
Birthe Weiss.
Ole Espersen.

(Bare en udpluk).

Bl.a. de,var med ved fødslen,af den situation vi står i idag.
De burde dømmes for "Statsfjentlig Virksomhed".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-08 11:57

Citat
Ud af klappen med affaldet

Jeg tror da skraldemændene stadig strejker i Århus
Men vi kan da håbe på de genoptager arbejdet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 11:59

Det er da forfærdeligt, at en hel nation i årevis, eller rettere for altid, skal lide under hvad en lille håndfuld hjernedøde og afsporede politikere beslutter sig til.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 12:00

Så må de sende Kommunekemi

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-07-08 12:03

Citat
hvor snotdumme de fleste af de 179 medlemmer af vores lovgivende forsamling er.

Ikke bare dumme.Jeg mener faktisk flere af deres handlinger,nærmer sig kriminalitet.
Men de kan jo selv tilpasse loven,så dette undgås.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 12:10

Det er en af ulemperne ved demokrati, men hvad er bedre???

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-07-08 12:29

Kode
Det er en af ulemperne ved demokrati, men hvad er bedre???

Næh.. det kan du ha`ret i.
Spørgsmåler er bare om det istedet er skindemokrati vi har.
Jeg tror ikke på at folketinget følger flertallet af befolkningens ønsker.
Men det ændrer sig jo selvfølgeligt,den dag indvandrene er i flertal.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 12:47

Citat
den dag indvandrene er i flertal

Ja så er den ged barberet. Så kan vi blive frihedskæmpere

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-07-08 14:06

Der hvor jeg bor er der nu flere indvandrere der er lige så gode til at få en kæp i øret som vi andre, så det argument for at forfølge andre er udvandet....eller nærmere afsprittet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-08 14:15

For min skyld kan de både ryge, drikke og spise flæskesteg, eller lade være, bare de opfører sig ordentligt. Men jeg synes, at de har haft tid nok til at vise at de mestrer den disciplin, så min tålmodighed er brugt op.

Derfor ud af kiosken med dem som bare fiser kommunale og statspenge af uden at yde et stykke arbejde, ikke gider lære dansk, laver kriminalitet osv osv. I den gruppe ryger der mange somaliere. De laver ikke en skid andet end at banke deres fede koner som ligner et sort cirkustelt, bolle dem tykke, tygge khat og slås. De pynter ikke ligefrem i forretningen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-07-08 14:57

Citat
Der hvor jeg bor er der nu flere indvandrere der er lige så gode til at få en kæp i øret som vi andre

Ja det er jeg ikke i tvivl om.Når det drejer sig om danske goder,er de hurtig til at blive integreret.
(Så kan vi godt se bort fra koranen).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-07-08 15:00

Glemte lige at anføre:

Hvem tror du betaler deres bajere??????

Nå,det betyder også så lidt,i forhold til hvad de ellers koster os.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 05-07-08 16:39

Hej i tråden.

Jeg kiggede bare lige indenfor, for at ytre min mening....
Det lader jeg så bare være med for det hele er skrevet i forvejen og jeg er SÅ enig!

Hold da kæft mand - man bliver efterhånden bange for at leve i sit eget land

Hvor er det forfærdeligt at det er blevet sådan og hvor er det forfærdeligt at det tilsyneladende bare bliver værre og værre og værre......hvad med vores efterkommere, hvordan vil verden se ud, når det bliver deres tur?

Hvor er det trist!

Venlig hilsen Dorthe
og god weekend til Jer!

Æret være Mogens Glistrups minde!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-07-08 17:00

Citat
Æret være Mogens Glistrups minde!

Ja,det kan jeg tilslutte mig.Skønt jeg må tilstå,aldrig at have stemt på ham,eller Fremskridtpartiet.
Han var nok den mest visionære politiker,vi har haft i mange år.
Vi kan desværre se at mange af hans forudsigelse (som folk lo ad) stille og roligt går i opfyldelse.
Ak,ak,hvad har vi da gjort..........

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-07-08 17:03

Citat
Men til forskel fra disse middelalderlige og primitive mørkemænd, kan jeg opføre mig civiliseret.

- Klumme for fanden, gå ind i skyggen...

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-08 14:27

Da jeg boede i Århus, blev jeg fortalt at der er hen ved 50 forskellige etniske grupper repræsenteret i Gellerup. Og så er det jo man undrer sig over, at alle de gode og anstændige, rettænkende danske humanister de ikke undrer sig over, at selvsamme minoriteter, som VI forventes at tolerere og respektere, ikke tolererer og respekterer minoriteter på eget område.

Vor herre til hest, siger jeg bare – og jeg køber fandme ikke pladderhumanisternes rygmarvsrefleks – at "det er samfundets skyld". Det er sq noget en eller anden venstreorienteret deltidsflipper på syre lå i en hængekøje og bøvsede sig frem til i 60'erne.

Kaster man med sten og håner andre, så er man er en idiot. Det er ikke pressens skyld. Det er ikke politiets skyld. Det er ikke politikernes skyld. Det er ikke danskernes skyld. Det er ikke 7elevens skyld. Og det er i hvert fald slet ikke Grønlændernes skyld. Det er deres egen skyld. Slut prut!

Mit løsningsforslag: Politieskorte ud til lufthavnen, en enkeltbillet i hånden, og en str. 45 i røven.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-07-08 14:34

Mit bidrag til gæt et citat:

"Den islamiske verden er blevet en mangfoldig del af vores hverdag med spændende butikker og smilende folk. Uden denne påvirkning ville Danmark være farveløs"

Personligt vil jegl skide på de spændende butikker. Min holdning er, at vi har rigeligt forbrydere i forvejen, uden at vi behøver importere dem. Kriminalstatistikkerne taler for sig selv.

Og citatet er, Jytte cykelbuks Hilden ( kulturmin. S. 26/3 1996)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-07-08 14:34

Citat
Mit løsningsforslag: Politieskorte ud til lufthavnen, en enkeltbillet i hånden, og en str. 45 i røven

Så enkelt kan det siges

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-07-08 15:55

Det er ubehageligt at skulle sande, at mit forhold til politikere ikke mere blot er en distanceret subjektiv bedømmelse af deres evner som politikere, men har udviklet sig til at jeg ligefrem kan føle afsky og vrede over deres politiske ageren. Det er et usundt tegn, men det er svært at lade være

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-07-08 19:00

Citat
og en str. 45 i røven

Jeg bruger str. 46 er jeg så udelukket

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-07-08 12:02

Citat
Min holdning er, at vi har rigeligt forbrydere i forvejen, uden at vi behøver importere dem. Kriminalstatistikkerne taler for sig selv.

- nemlig!

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-07-08 11:03

Salamimetoden er tydelig, når Søren Espersen sætter fokus på islam. Herunder en mail - ugebrev fra SE.

Citat
Dansk Folkepartis Ugebrev -
v. Folketingets 2. næstformand, gruppesekretær Søren Espersen
- mandag den 14. juli 2008

Sølle 30 gram stof - og 13 bitte-små moskéer...
At danske soldater ude i Afghanistan bruger lidt af deres tid og nogle hundredtusind kroner på at renovere 13 bitte-små moskéer - er det da virkelig noget at beskæftige sig med, og er det ikke bare udtryk for, at nu er det for alvor agurketid i Danmark?

Og når man så tilmed får at vide, at soldaterne derude som sidegevinst bliver lidt mere populære, ja, så burde der da ikke være noget at betænke sig på - det må da selv Dansk Folkeparti kunne forstå. Sådan er vi netop blevet belært. Det blev i pressen ved samme lejlighed også afsløret, at vore protester over at danske jenser er kommet i moské-byggeri-branchen, ikke var andet end Dansk Folkepartis sædvanlige opgør med islam.

Ikke en særlig genial afsløring. Man kunne bare have spurgt os, så havde vi bekræftet, at netop sådan forholder det sig lige præcis: Ja, det er blandt vort partis væsentligste opgaver igen og igen at advare mod islam som politisk system - hele tiden at gøre opmærksom på, når Danmark som samfund tager endnu et lille skridt mod islamiseringen - "Mod Mørket", som forfatteren Helle Merete Brix i sin seneste bog præcist benævner den rejse, den vestlige civilisation blåøjet har begivet sig ud på.

I bogen skildres den metode, der elegant anvendes af de mørkets kræfter, som har til hensigt at føre den vestlige civilisation i den islamiske retning. Den slags kaldes "salamimetoden": Med små nøk at høvle mere og mere af substansen - den vestlige civilisation, således at den til sidst ikke længere eksisterer, og vi en skønne dag slår øjnene op i et, til ukendelighed, forandret samfund.
De små nøk er altid næsten umærkelige. Og hvert af dem har ingen særlig betydning for os i vor hverdag, hvor vi jo har mere end nok at gøre med at nå alle vore gøremål.

En tidligere borgmester i København sagde det så rammende, da han skulle forklare, hvorfor københavnske børneinstitutioner gik over til halal-kød: "For de muslimske familier har det jo stor betydning, mens det for os andre jo ingen som helst betydning har...."
Manden har jo ret. Dyrevenner kan måske nok have lidt problemer med selve slagtemetoden, men bortset fra det er det sådan, at vi, som er vokset op i et oplyst samfund, jo generelt set er gabende uinteresserede i, hvilke bønner, der er blevet bedt over den ko, der bliver slagtet, bare maden smager godt. Så den normale, imødekommende danske reaktion vil jo så være: "Så skidt, da - når det nu betyder så meget for de dér muslimer..."

Og bortset fra, at det altså er slut med frikadellerne, med pølser og med flæskesteg - så går det jo nok. Og det var jo alligevel ikke særlig sundt med al den flæskesvær...

På samme måde, da det første badeforhæng blev hængt op, således at muslimske piger kunne undgå, at de ufrivilligt fungerede som seksuel inspiration for drengebørnene... Jamen, hvad betød da det lille forhæng? Jo i virkeligheden ingenting - og det var da det mindste, man kunne gøre.

Eller da den første muslimske pige ikke måtte komme med på lejrskole. Tjah, det var godt nok synd for hende og for alle de andre børn, for det kunne jo have været såvel hyggeligt og godt for sammenholdet at have hele klassen med - men man kunne da godt vise lidt forståelse for hendes forældres kultur og traditioner.

Eller da den første lille pige i 2. klasse mødte frem med sharia-tørklæde og at hendes forældre dermed overfor alle de andre piger i klassen fik sendt det signal, at de var urene - ja, så måtte man jo bære over med forældrene - og det var jo bare sølle 30 gram stof, og hvad i alverden kunne det da betyde.

Eller da den første virksomhed besluttede, at nu var det slut med personale-julefrokosterne - for dén dér årlige, hammerfede snapsefestival kunne de muslimske medarbejdere ikke være med til.

Eller da den første muslimske kvinde nægtede at trykke dig i hånden, fordi du pr. definition var et liderligt mandfolk, som kun var ude på at rive ikke alene tørklædet af hende, men også alt det andet tøj, hun havde på... Og i øvrigt, Alahu Akbar!, måske gi´ hende selv lyster...

Eller da det første pengeinstitut afskaffede sparegrisen, for sådan et urent dyr kunne muslimer ikke have stående.

Eller da den første mandlige læge brutalt blev sparket til side, fordi fru Fatima kun måtte behandles af en kvindelig læge.

Eller da den første muslimske superstudine med topkarakterer - hende vi alle sammen var så stolte af, hende, som var selve symbolet på en vellykket integration - blev pakket i en kuffert og sendt til Anatolien for at blive tvangsgift med sin analfabetiske fætter.

Eller da det første danske sygehus for første gang brugte ressourcer på at genetablere en mødom på en giftefærdig muslimsk pige - for ellers ville hun møde en grusommere skæbne...

Eller da... Ja, listen over de gange, Danmark lod stå til og bøjede sig lidt mere for islam er alenlang - og fik altså i den forgangne uge endnu et kapitel skrevet, da danske soldater for første gang gik ind i moské-byggeri-branchen.

Og igen skulle man tro, at det var løgn.
Og igen er det Dansk Folkepartis skæbne at være røsten i ørkenen...

Med venlig hilsen
Søren Espersen

PS: Der er i hæren ved at brede sig den opfattelse, at det er officererne, der bestemmer, hvilke opgaver soldaterne skal udføre og hvad der skal satses på. Det er en ganske fejlagtig opfattelse, og Forsvarsminister Søren Gade bør skrue bissen på og belære officererne om, at sådan hænger det ikke sammen i et demokratisk samfund. Han kunne i den forbindelse citere Frankrigs tidligere statschef, Georges Clemenceau, som tørt konstaterede, at krig er alt for alvorlig en sag at overlade til generaler...

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-08 05:57

Tak for svaret creamygirl. Allah Aqbar!!!!!