/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Det er størrelsen....
Fra : Lionje
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 04-07-08 18:36

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor fil-antal og størrelsen på det overførte bliver forskelligt, når jeg kopierer et stort antal filer og mapper fra én harddisk til en anden? De er formatteret ens. Tæller det som en fil, hvis en fil bliver delt og lagt flere steder, hhv. lagt sammen?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-07-08 18:52

Har du talt de skjulte filer med?

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-08 18:53

Når du kopier mapper - tager den de skjulte filer med. Flytter du enkeltvis flyttes kun den fil, du vælger.
vh Ben

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 04-07-08 19:12

Det er én stor mappe, som indeholder en masse mapper og filer, så både afsender- og modtager mappen må vel indeholde det samme? Tallene stammer fra "egenskaber"

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-07-08 19:54

Så er der formentlig noge filer der ikke er flyttet eller kopieret.

Har du ikke fået en fejlmelding under flytningen?

Er det en CD/dvd du har forsøgt at kopiere?

vh Ben

Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 04-07-08 20:43

Nej, det er fra harddisk til harddisk. Og antallet er forøget, så den har nærmere dannet nogle filer. Det drejer sig om 99.672 filer i 8564 mapper, der er øget med 120 filer. Men da det er så mange filer, er det jo svært at overskue. Mappeantallet er uændret.
Ingen fejlmeddelelser
vh jørn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-08 06:45

Prøv at se om du får samme resultat med dette program: http://www.download.com/Directory-Compare/3000-2248_4-10024732.html

..eller kan det muligvis fortælle dig om forskelle i det kopierede bibliotek og dets underbiblioteker

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Lionje

Dato : 14-07-08 13:57

Tak for din ulejlighed Benjamin.Hansen.
Desværre har jeg ikke fundet endelige svar endnu, måske er det optællingen, der går skævt eller måske har det noget med fragmenteringen at gøre.