/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
intercooler til berlingo 2,0??
Fra : ymot
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 03-07-08 22:52

Vil gerne eftermontere en intercooler på min berlingo !!!

Vil lige spørge om der er nogen der ved om en køler med intercooler fra en xantia eller en 407 passer over i min berlingo uden man skal lave en masse om???

Så er jeg nemlig fri for selv at svejse en køler sammen

Mvh
Ymot

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 04-07-08 11:33
Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 04-07-08 15:10

Har du intercoller på berlingoen nu?

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 04-07-08 18:32

nej det har jeg ikke men vil gerne eftermontere en men der er en mega stor køler på min partner/berlingo så der er mangel på plads til en intercooler!!!!!!

min hdi har 90 hk men i en 407 er der en mindre køler med en itercooler i ved siden af men det er samme motor men den har så 110 hk????