/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Klistermærke til stenslag
Fra : Melander
Vist : 4111 gange
50 point
Dato : 08-03-03 18:34

hejsa

Jeg fået at vide, at man kan få nogle klistermærker til at sætte på et evt. stenslag så det ikke bliver værre end det er.

man skulle kunne få dem tilsendt gratis, men jeg synes ikke at jeg kan finde dem, så hvis der er nogle der har et eller flere links, vil jeg blive glad...

hygge og husk kakaofuglen....

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-03 18:51

Hej Melander
Jeg har lige fået med min nye police fra codan,tilsendt 8 stykker rudeplaster,men det hjælper jo ikke dig.
men du kan jo prøve at ringe til codan 33555555 og spørge om de måske vil sende dig nogle.
Eller prøv dit eget forsikringsselskab,og hør om de ikke har nogle til dig
det er jeg næsten sikker på.
MVH Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-03-03 18:58

Hej Melander

Jeg tror du skal gøre som Briani skriver. Kontakt dit eget forsikringsselskab.
Jeg har forsikret i Alm. Brand. Herfra har jeg også fået disse "klistermærker"

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-03-03 21:41

ok da..men jeg mente at det var fra et eller andet autoglas firma...dansk bilglas f.eks. men jeg kan ikke finde noget hos dem.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-03-03 21:43

http://www.karl-e.dk/autoglas/autoglas.htm

her har de dem, men det er kun på sjælland

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-03-03 21:47

http://www.carlpetersen.dk/bestilling.html

her kan alle åbenbart bestille et plaster......

hmmm. nu har jeg jo selv svaret....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-03-03 21:52

briani var først så han får pointene, men mange tak til jer begge.....

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 08-03-03 21:53

Tak for svaret briani.