/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Erfaring med Hercules Limbo/Peugeot Zeni~
Fra : ErikP
Vist : 774 gange
150 point
Dato : 08-03-03 16:50

Hej gutter!

Jeg har netop erhvervet mig en 30-scooter fra Hercules, med modelnavnet Limbo. Efter at have kigget lidt her på kandu har jeg fundet ud af at min Hercules Limbo er magen til (eller i hvert fald meget tæt på) en Peugeot Zenith. Peugeot-scootere forhandles i Tyskland under navnet Hercules (og vist til tider Sachs).
Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om min scooter - primært hvordan de forskellige begrænsninger er installeret, da de underlige Prøjsere kun forhandler 25 og 45 km/h scootere, og 20-25 km/h er sq lige en tand for langsomt til mig...

Håber der er nogen som har nogle erfaringer de vil dele ud af, ellers vil en henvisnings/TLF nr. på en Peugeot-forhandler i Jylland også være ok. På forhånd tak.

Mvh. ErikP

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 18-03-03 17:14

hej Erik P

Jeg har et tlf nr.til en peugeotforhandler det er 98 215422 jeg håber at du kan bruge det.

Mvh fjordglimt

Kommentar
Fra : ErikP

Dato : 18-03-03 18:30

Ikke for at være besværlig når der endelig er en, som gider besvare mit spørgsmål :P
men fjordglimt er det ikke en Peugeot-BIL-forhandler jeg har fået nummeret til? Kan godt se nu at det ikke fremgik klart af mit spørgsmål at det var en Peugeot-Scooter-forhandler/-reparatør jeg søgte.

Men tak for svaret alligevel og du får sq pointene, hvis der ikke er andre som gider skrive...

Accepteret svar
Fra : fjordglimt

Modtaget 150 point
Dato : 18-03-03 19:10

Hej ErikP
Jeg har selv henvendt mig til dem engang da jeg var intereseret i en scoter men jeg kunne ikke bruge den slags da der er en forhøjning i midten og det var ikke godt da jeg kørte med reklamer dengang for jeg skulle have en med flad trinbræt til at lægge reklamerne på derfor er jeg helt sikker at de har peugeot men om de reparerer og laver service det ved jeg ikke men jeg ved der er forhandler ude i Ålborg også prøv at gå ind på internettet og se det har jeg godt nok ikke gjordt men jeg ved at der findes en derude men jeg kan ikke huske hvad han hedder men hvis du vil vil jeg godt prøve at undersøge det for dig hvis du vil.

Mvh fjordglimt

Godkendelse af svar
Fra : ErikP

Dato : 10-04-03 19:55

Tak for svaret fjordglimt.

Ville da ikke snyde dig for pointene.... c ya around!

Kommentar
Fra : fjordglimt

Dato : 10-04-03 20:18

Hej ErikP
Jeg siger tak for pointene jeg håber at du har fået noget ud af det. HEJ

MVH fjordglimt