/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Til pigerne :-)
Fra : Kaspi
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 08-03-03 15:56

Tjaeh..
Jeg hører altid så meget om piger/kvinder, der snakker om hvad vi mænd tænder på. Det er også tildels rigtigt, hehe. Men..
Så kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvad i piger derude tænder på? Jeg ved godt det er et meget personligt spørgsmål, men hvis der var nogle åbne piger til stede som gad at give et svar, ville det være perfekt
Kh
Kappi..
Ps:Dette er faktisk et seriøst spg., så plz behave *S*

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-03-03 16:31

det er vidst lige noget for fnollepige

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-03-03 18:03

Mjarh, det kommer an på, hvad du mener med "tænder på"? Hvis du mener rent sexuelt, så må jeg sige, at det "tænder" slet ikke mig, at det skal være rent sexuelt. Faktisk "off 'er" det mig ret meget. Der skal være mere: venskab, interesse, omsorg. Når man først kender hinanden godt, så er det ikke så vigtigt om han er for tyk eller tynd eller skaldet eller etbenet. Så er det mere, det vi har sammen, der tænder mig... Men jeg er jo bare en gammel kone, så mit svar kan du nok ikke bruge til noget..... Men seriøst er det alzå..
Kærligt knus fra Birgitta.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-03-03 18:07

årh ja - og hvad mener du så liiige med det *GG solgaard

benovet over du allerede af en ny at være sådan har luret mig - men hvad der tænder mig - hmm det vender jeg tilbage om - senere.....

Fnoller

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-03-03 18:08

sorry - SÅ ny er du heller ikke, solgaard

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-03-03 18:13

Gudfaderbevares, har vi endnu et tabu her???? Så kaster man sig bare ud i alle mulige "kærlige" drillerier i stedet for at give den arme fyr, hvad han ber om... Ta' jer dog sammen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-03-03 18:18

nåh det kunne jo være at kaspi lærte noget af det

Fnollerpige måske lidt ny men ihærdig bruger *GG*
glæder mig til at se svaret *sf* (spøg til side)

Held og lykke kaspi

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 08-03-03 18:19

hej kaspi- du er sku meget sjov-kom nu ud af busken ? hvor gammel skal hun være, hvad skal det handle om, kan du klare det-der eller hvad. Lyt til Birgitta, hun siger nogle kloge ord som jeg tror du kan få gavn af her og nu og osse senere hen i dit liv.
hilsen fra *danmarks flotteste maler*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-03-03 18:37

øøhhhmmm Birgitta - nu svarede jeg sådan set solgaard - det må man gerne ikk`....
grunden til jeg skriver at jeg vender tilbage senere er, at jeg laver mad - og dette her ville jeg gerne komme med et ordentligt indlæg på - men lige nu laver jeg altså mad, men gav solgaard et svar.... da det han jo skrev så at sige var henvendt/til/ om mig .....

ikke en dyt at gøre med tabu - men vil ligesom du selv gerne lige vide snakker vi seksuelt eller hvad, Kaspi ??

Fnoller

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-03-03 18:52

Kaspi lige et godt råd som godt ikke lige omhandler dette soørgsmål.

Du har efterhånden skrevet et par spørgsmål omkring piger og lign. dette er helt fint
vil bare sige at når så finder en pige skal du nok lige vente med at spørge om hun vil give dig buksevand inden i er 100% fortrolige med hinanden for du skulle jo nødig skræmme hende væk.

Mvh

Solgaard

P.S dette skal IKKE opfattes provokerende, hånende eller noget bare et godt råd.

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 08-03-03 20:54

hehehe... i er sgu nogle skæge mennesker
Men ved i hva'? Jeg siger mange tak for tipsene/svarene. Det er jeg skam glad for, at i gider hjælpe mig! Mange tak birgitta for det fornemme svar. På en måde vidste jeg det godt i forvejen, men jeg ved nu ik helt vel? med nutidens piger... så.. ja tjaeh *GG*
Men mange tak! alle!!..
Inden jeg lukker spørgsmålet håber jeg dog, at der er nogle flere, der vil svare, så jeg kan sammenligne..

kh
Kasper..

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 08-03-03 23:13

Hvad "nutidens" kvinder tænder på? Er det omtrent ikke lige så forskelligt som der findes kvinder? Man kan sguda ikke finde et eller andet generelt :)
Og er det specielt anderledes end datidens quinder?

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 09-03-03 11:09

Det er op til jer
Det er det jeg gerne vil vide...

Accepteret svar
Fra : jay_jay

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-03 11:31

Well... Jeg kan jo kun svare for mig selv

Jeg tænder sq på forskellige ting så som, MILD domination (Altså mig der skal domineres ik ;) ) • mini-form for bondage... • Hmmm.. (tænker) pigesex • Trekanter (hva enten der er MMF eller FFM - M = mail & F = Female) • Nu kommer vi så til det lidt mere "unormale", jeg tænder sq også på mandesex, det er sq frækt.. Til gengæld siger ting som pornofilm, gang bang og sex udenfor, mig intet...

Håber det kunne hjælpe lidt...

Mvh
JJ

P.S. Håber sq jeg svarede rigtigt på spørgsmålet. Går ud fra det var sådan noget du ville vide eller???

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 09-03-03 12:03

Hehe... tak JJ! Det sætter jeg stor pris på
Det var i hvert fald med til at fylde min viden lidt mere op *S*

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 09-03-03 12:36

Kaspi,

Anytime ...

Hvis du vil vide mere, så spørg endelig.. jeg er ikke beg for at svare

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 09-03-03 12:37

Mente BLEG ikke BEG

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 09-03-03 12:42

Hehe.. Jo tak jay
Jeg venter stadig lidt endnu før jeg lukker mit spørgsmål! Jeg vil gerne se om der kommer flere svar !!

Godkendelse af svar
Fra : Kaspi

Dato : 10-03-03 22:15

Så fik jeg den sag ud af verden! *Gs*

Kommentar
Fra : drakarth

Dato : 18-03-03 23:47

Tjae... syntes lige jeg ville komme med et lille Kommentar/Råd...
Jeg er en Fyr på 17 år, og har en dejlig kæreste, som jeg er meget fortrolig med...

Min umiddelbare opfattelse, er at Kvinder i høj Grad Tænder på:
1. Kærtegn (ikke nødvendigvis på Kønsorganerne)
2. at de er trygge ved "situationen", fordi hvis man nu er lidt utryg, eller nervøs, så har man lidt sværere ved at "give sig hen" og bare nyde situationen, og at følge sine lyster...
3. tæthed og Kærlighed.
4. og som Birgitta sagde... Omsorg...

Og til tider overvejer jeg om jeg ikke er bare en SMULE feminin, idet at jeg personligt Tænder MEGET på Kærtegn og omsorg...

Kommentar
Fra : SjQLunD

Dato : 22-03-03 11:25

kvinder er/bliver underlige, mænd vil sq bare ha' store patter, og go' sex. KVINDER DERIMOD, tja.. det er fandme ikke til at finde ud af
de vil kærtegnes og det ene efter det andet, fandme besværligt

Kommentar
Fra : zilla29

Dato : 08-01-09 00:11

hey !!!!!!
jeg tænder på mange ting men bla

stønnen og det er både fra mand og kvinde men mest kvinder
jeg tænder på at kysse og slikkes langs halsen kærtegne brysterne det er da nice
men ellers pigesex er en af mine favoritter
og hede kys mums
og så lige små klaps hehe