/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
styrebox til fiesta 1.3i
Fra : vi
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 03-07-08 10:05

Hej
JEg har en fiesta fra 1994 som orginalt have en 1.3i motor liggende. Det var en weber kapurator med sprøjt, altså kun en dyse..
Men da den stod af for mig, så lagde jeg en XR2i motor i bilen i stedet og betalte afgiften, men nu er problemet, at 1.3i ledningsnettet passer hele vejen rudt på 1.6 motoren, dog ikke ved indsprøjtningen, for nu er der jo 4dyser der skal have signal.. Jeg har haft prøvet at sætte XR2i styrboxen til, men det kræver en større ændring til hele mit ledningsnet, og det har jeg ikke lyst til at lave..
1:Der er gnist på mine tændrør og motoren svinger rundt ved hjælp af starteren, nu er problemet bare, at dyserne ikke lukker noget benzin ind, er der en måde man kan få gang i dyserne på en let måde?

2: Kan man lave en styrebox til XR2i motoren som kan forbindes med det orginale 1.3i motores ledningsnet? de 2 motore opsætning ligner fuldstændig hianden..

3: Og hvor kan man få lavet den slags "fix" henne?

Håber I kan hjælpe..
Og jeg vil sætte stor pris på, at de svar jeg får er relevant for mine spørgsmål..
Og ja, det er lovligt da afgiften er betalt og skal til syn når den kan køre..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-08 13:23

Citat
Og ja, det er lovligt da afgiften er betalt

Har du betalt afgift for noget du ikke ved om er muligt

XR2i er en HELT ANDEN bil en fiasta standard - sååååååå

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 03-07-08 13:23

Fiasta = fiesta

Kommentar
Fra : edison

Dato : 05-07-08 12:36

find en autoophugger. og køb el net og bokse. mv. til den.
eller køb en komplet bil til ophug i tyskland. det er nok det biligste

Godkendelse af svar
Fra : vi

Dato : 07-07-08 23:47

lige så "godt" som de andres..