/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 7.0 har fundet en fejl...
Fra : bigfool
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 03-07-08 07:15

Jeg har netop reinstalleret en maskine med XP Pro DK SP2, kørt Windows Update og efterfølgende opgraderet Internet Explorer til ver. 7.0. Når jeg starter browseren går den selv på en Microsoft MSN-hjemmeside, men meget kort efter kommer beskeden "Internet Explorer har fundet en fejl og lukkes - Send rapport/undlad at sende rapport", ja så uanset hvad jeg gør lukker browseren ned og jeg kan begynde forfra.

Nogen der har et godt råd?

Bigfool

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-07-08 07:17

Geninstaller IE

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 03-07-08 07:19

Jamen er den ikke en del af Windows-skiven, så jeg skal hele molevitten igennem igen (tager jo ca. 45 min.)?

Bigfool

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-08 07:56

du kan uden videre fjerne IE7 under tilføj/fjern programmer - og geninstallere den igen - husk at se godt efter hvad du siger ja og nej til og genstart maskinen.

Derefter sæt din startside så den holder - det kan du bla gør ved at installere superantispyware free

IE7 er ikke en del af skiven - men et tilbud - med mindre selvfølgelig den følger med skiven og ikke opdateringerne - men det kan stadig gøres

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 03-07-08 08:17

Er pt. på job men prøver dit råd i eftermiddag og kommer derefter tilbage.

Bigfool

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-07-08 18:45

prøv og installer SP3 ellers geninstaller IE

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 05-07-08 10:28

Prøvede at afinstallerer IE og geninstallere men desværre uden resultat. Har derfor formateret maskinen og reinstalleret XP Pro SP2 DK og nu funker det som det skal.
Opgradering til SP3 har jeg hørt en del dårligt om.

Tak for jeres bidrag og forslag.
Bigfool

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 05-07-08 10:30

Da jeg ligesom selv kom frem til en løsning er det lidt svært at belønne én af jer - Jeg vælger derfor at annullere spørgsmålet - Men stadig tak for interessen!

Bigfool

Annuller spørgsmålet
Fra : bigfool

Dato : 05-07-08 10:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål