/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre data mellem tlf.
Fra : k_m_s
Vist : 935 gange
200 point
Dato : 02-07-08 22:15

Hej

Findes der et program til at overføre data (tlf. numre) fra en Samsung til en anden Samsung, også gerne Nokia.

Jeg syntes de programmer der følger med tlf. er noget bras.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 02-07-08 22:22

Nokia PC suite virker da helt supert, ved ikke hvordan det er med Samsung.
Men det kan ikke blive værrer end SE der kan man næsten ingenting i den retning

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-07-08 07:03

Samsung har også en PC suite som fungerer glimrende, du kan downloade den gratis på www.samsung.dk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-07-08 07:03

Ellers kan du (hvis begge telefoner har Bluetooth) sende dem trådløst fra den ene til den anden

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 03-07-08 19:47

Hej Kortoververden

Selvfølgelig, ved du om de så kommer over nøjaktigt som de er oprettet, jeg mener hvis et navn har flere numre, kommer det så over som en navn med flere numre og ikke som hvis man lægger dem over på simkortet, laver hvert nummer om til en kontakt.

Kan man gøre det med kun sim kort i den modtagne tlf.

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-07-08 19:54

Om du kan overføre uden simkort i begge telefoner kommer meget an på modellen, jeg kan ikke huske hvilke der kan og hvilke der ikke kan.

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 03-07-08 20:09

snakker vi nokia kommer navne over som de lå fra den ene til den anden, med eller uden SIM kort, men som kortoververden siger er det ikke alle modeller der kan starte uden SIM kort

Accepteret svar
Fra : Falcham

Modtaget 200 point
Dato : 04-07-08 19:56

Opret en profil på www.zyb.com

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 07-07-08 18:13

Tak for svaret Falcham. God ide.

Man kan ikke starte Samsung op uden simkort.

Hilsen
KIm