/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
.all fil
Fra : Gucci1704
Vist : 388 gange
200 point
Dato : 02-07-08 22:03

Har en keyboard yamaha psr 2700 og med den kan jeg indspille disketter. Når jeg så vil åbne disse disketter vises de som PSR_05.ALL. Nogen der kender dette fil format og et program der kan åbne dem?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-08 22:28
Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 03-07-08 21:43

Niks.
Har fundet ud af det også er en midi-fil, dvs. .all måske bare er indstillinger til keyboardet og ikke musik???????
Disketten kan afspilles med musik i keyboadets diskettedrev.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-08 22:12

Mon ikke det er CuBase kompatibelt format?
Citat
Extension: ALL
Program and/or Extension Function [What's This?] Company [What's This?]
Cubase or VST Song File Steinberg
Specific Notes [What's This?]
Cubase is a music production program. ..... [Search for ALL file errors with this scan.]
MIME Type [What's This?] File Classification [What's This?] Associated Links [What's This?]

Identifying Characters [What's This?]
(None or Unknown)
Program ID [What's This?]
(None or Unknown)
General Notes [What's This?]
(None)

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Gucci1704

Dato : 09-07-08 14:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Har fundet ud af, at det er en slags midi-fil og det betyder, det kommer fra et musik instrument. En .all fil er derfor ikke lyd, men instillinger til det enkelte instument. Derfor er det umulig at finde et program der kan åbne denne type fil.
Hvis jeg skal have lyden gennem pc, skal instrumentet kobles til denne.