/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Selvmord
Fra : AmalieLille
Vist : 4040 gange
20 point
Dato : 02-07-08 21:29

Er der nogen der kender en effektiv måde at begå selvmord på?
De "gængse" metoder kikser.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 02-07-08 21:30

Hold vejeret

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-08 21:30

kvæl dig selv

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-08 21:31

jeg må sige du er dum som snot hvis du ikke klarer det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-08 21:34

Huske at logge ud på kandu inden døden os skiller.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-07-08 21:41

hvor gammel er du?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-07-08 21:42

Jeg ville lade være!
De fleste har da en eller anden, barn forældre kæreste, hvad ved jeg, som ville savne os, og allerværst spekulere resten af livet over grunden og føle skyld - -det er synd mod de efterladte.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-07-08 21:50

Hvis du mener det alvorligt, synes jeg du skal ringe her: Rådgivning
Ring eller skriv til Livslinien

Har du brug for at få hjælp til at komme videre? Eller bare at tale med en? Så ring til Livslinien på 70 201 201 alle dage 11-23

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 02-07-08 21:54

æd 300 panodil,og skyld efter med en halv flaske snaps,så er det overe,,,men husk lige at give point først.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-07-08 22:04

BarkeBillen du aner ikke hvor gammel hun er, så dit råd kan være farligt. typisk for dem der prøver selvmord med panodil overlever med en ødelagt lever.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-07-08 22:15

måske er det for sjov, men det kan også være alvor. så styr lige jeres mest sindsyge råd

Kommentar
Fra : achton

Dato : 02-07-08 22:25

Det næste der sker er at en "veninde" opretter sig som bruger.
Og fortæller at hun tog livet af sig.
De skide kandu-er skal sidde tilbage med dårlig samvittighed.

Det nummer er set før.
Jeg tror ikke på alvoret i dette.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-07-08 23:00

achton du er vist ikke ret gammel

Kommentar
Fra : achton

Dato : 02-07-08 23:02

Skytte, hvad har det med sagen at gøre,

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-07-08 23:08

med lidt livserfaring, ved man, at der er masser af mennesker, der har selvmord i tankerne og masser af mennesker der forsøger

Kommentar
Fra : achton

Dato : 02-07-08 23:10

du vrøvler, og kender ikke hvad tøser på 14 kan finde på.
jeg tror ikke på alvoren i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 02-07-08 23:12

jeg har gennem årene oplevet mennesker der tog livet af sig.
så jeg er gammel nok til at bedømme

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-07-08 23:37

Ingen her ved, hvad der er alvor og hvad der er gas.

Hvorom alting er, så er det måske andre end trådstarter, der læser dette - og måske også nogen, der leger med tanken.
Nogen der måske tror, man dør hurtigt af 300 panodiler og ryger på den..

Det vil være en katastrofe..

Der er nogen, der når at fortryde inden de dør langsomt af lever- og nyresvigt....

Ikke noget at spøge med, synes jeg.

Vaxen

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 03-07-08 00:01

rigtigt Vaxen

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-07-08 00:27

Dem der har fundet en god metode er her ikke til og fortælle om det.
Men cyanid skulle være effektivt.
Under besættelse var der nogen som havde sådan nogle kapsler de kunne bide og sluge hvis de blev fanger af tyskerne.
Så der skydevæben også ret effektiv hvis du skyder midt ind i hjernen men lad være med at skyde dig i tændingen fra siden så bliver du bare blind.
Tyngdekraften virker stadig. nu bor vi i et flat land men vi har da nogen høj bygninger. Du kan tage til brøndby strand og tage elevatoren op. Der godt nok noget net så folk ikke hopper ud men saksen og bidetangen er opfundet.
Så der mac donals hvis du spiser der 3 gange om dagen så dør du nok også rimelig hurtigt.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-07-08 01:34

Det smarteste er at sætte sig ned og vente, i løbet af nogle år (sandsynligvis mindre end 100) kommer det helt af sig selv. Og det er naturligvis tilladt at have de sjovt så længe man venter.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-07-08 05:30

At svare på dette er kriminelt.

Jeg har engang reddet en gut via alarmering, men desværre lykkedes det alligevel for ham 14 dage efter.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 03-07-08 09:40

enig med luffe
hjælp de stakler der vil af med knoppen

Kommentar
Fra : stchrisdk

Dato : 03-07-08 10:27

Citat
Er der nogen der kender en effektiv måde at begå selvmord på?
De "gængse" metoder kikser.

Jeg håber ikke du laver sjov med den slags. Men læg mærke til den blandet respons du får. Det er et meget godt billede på mennesket mangfoldighed. Nogen er DUM smarte, andre opmærksomme og indfølende, nogen ser slet ikke andre, nogen ser kun sig selv. Men sådan er det ikke hele tiden, for vi udvikler og forandre os som mennesker, med den erfaring og indsigt vi får i livet. Og det vil du også gøre.

Lige nu ser det måske sort ud, det kan der være mange grunde til. Men tro mig, det vil ikke blive ved sådan, for der er altid et lys for enden af tunnelen.

Held og Lykke med dit LIV, som kun du kan gøre til et GODT LIV. Det kræver lidt mod og at man tør være TRO mod sig selv. For tro mig min pige, vi er ALLE mennesker, som er styret af den samme kraft: FØLSER som skaber tanker og TANKER som skaber følelser. Jo før du accepterer at følelserne er OKAY, selv om de ikke altid føles sådan. Så byd dem velkomme og spørg hvad de vil lære dig. Accepterer dig selv på godt og ondt, for vi besidder alle, både det gode & det vi kalder, det onde.

Jeg ville tage imod det råd med livslinjen.

Kommentar
Fra : AmalieLille

Dato : 03-07-08 14:49

Jeg er 25 og det er ikke ment som en joke. Og der er ingen sandsynlighed for at en veninde opretter sig, da jeg ikke har nogen, og hvis jeg havde ville de ikke få noget at vide om dette indlæg.
Det med at holde vejret eller kvæle sig selv kan ikke lade sig gøre da man bare besvimer. Og det er umuligt at sluge 300 panodil når man kaster op efter de 20.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 03-07-08 15:01

kære AmalieLille - søg hjælp! der kommer en dag, hvor du bliver glad for at være i live. selv om du har svært ved at tro det nu. det bedste råd jeg kan give dig er, at beslutte dig for at leve. hvis man hele tiden har selvmordet i baghånden, får man ikke gjort noget aktivt for at løse problemerne, eller blive behandlet for depression. så søg hjælp!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-07-08 15:49

Citat
Jeg er 25 og det er ikke ment som en joke.

Hvis du ville, så var du død.

Vi kan bare konstatere du er ikke død men utroligt dum.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-07-08 15:53

vi har da alle nogen at leve for! Tænk på dem. Det er svært at rådgive når man ikke kender din situation; Men jeg synes du har fået en del positive reaktioner. Er det depression så tal med en læge. Er det kærestesorg - så prøv at nyde sommeren så meget du kan - Tiden llæger alle sår - Det kan jeg sagtens sige! Alligevel så er der en sandhed i den floskel med at tiden læger alle sår, ja dit problem er lige nu og her..

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 03-07-08 16:19

til alle jer med de hånlige, grove og uintelligente bemærkninger. jeg har tidligere haft et arbejde, hvor jeg så alle de grusomme og forfærdelige følger af selvmordsforsøg. ja selv spring fra et højhus, risikerer man at overleve som en grønsag resten af sit liv. at hoppe ud foran et tog, kan man overleve, med hjerneskade og begge ben kørt af. og så alle de skader man kan få ved at spise medicin i overdosis. og så en hel masse andre rædselfulde metoder jeg ikke vil nævne.
Og I mangler fantasi, til at forestille jer, at man som menneske kan havne i det sorte dyb. Man må jo så håbe det ikke sker for jer

Kommentar
Fra : achton

Dato : 03-07-08 16:32

Citat
til alle jer med de hånlige, grove og uintelligente bemærkninger. jeg har tidligere haft et arbejde, hvor jeg så alle de grusomme og forfærdelige følger af selvmordsforsøg. ja selv spring fra et højhus, risikerer man at overleve som en grønsag resten af sit liv. at hoppe ud foran et tog, kan man overleve, med hjerneskade og begge ben kørt af. og så alle de skader man kan få ved at spise medicin i overdosis. og så en hel masse andre rædselfulde metoder jeg ikke vil nævne.
Og I mangler fantasi, til at forestille jer, at man som menneske kan havne i det sorte dyb. Man må jo så håbe det ikke sker for jer

Lad dog idioterne dø.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 03-07-08 17:50

Amalie....

Prøv lige og hør dig selv...
Hvad vil du egenligt ha at vi skal svare ?
Havde du regnet med en masse forskelige forslag af varianter om hvordan og hvorledes det er bedst at gøre ?

Så dum tror jeg simpelthen ikke på du er...

Det er meget muligt at du hader dit liv...
Eller hader dig selv...
Eller din sitauation...

Men selvmord ?
Det er da den største falit aklæring du kan komme med.
Er du virkelig så stor en taber ?

Når man er 25, er det altså meget normalt at havde det lidt skidt.
Det der med at alle render rundt og har kæreste, børn....alt går fint, ting...you know..
Sådan er virklighedens verden altså ikke altid.

DU har måske mødt din sorte livsperiode tideligt.
Måske en af dine bekendte møder deres periode senere.
At komme over at havde det dårligt med sig selv, er
ikke noget der sker fra dag til dag...
Du vågner ikke op en dag, og pludselig er lykkelig.
At havde det godt med sig selv, er måske noget af det sværeste at lære.

Hvorfor tror du så mange mennesker drømmer om rigdom ?
For lavet deres bryster om....eller andet...

Nu ved jeg jo ikke hvad det er der går dig på...

Men måske ser du bare alt med sorte øjne.
Måske har du gjort det så længe, så du helt har glemt
at dine øjne er lukket....
Man kan få noget udmærket medecin for den slags...

Men men men......
Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke på dig.
Hvis du virkelig har det så skidt som du giver udtryk for,
så havde du aldri lavet den her tråd.
Lad vær med og gå og bild dig selv ind at du er træt af og leve.
Og lad for guds skyld vær med at træt os andre med det...
Du opføre dig som et fjols lige nu, og du er pinlig for dig selv...(syntes jeg)

Hvis man virkelig har det skidt, så sidder man på en stol og græder...
og man laver ikke NOGET som helts andet end DET...

Men...
If you choose to pull the trigger, should your drama prove sincere,
Do it somewhere far away from here..

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 20 point
Dato : 04-07-08 07:43

Jeg er rasende.

Når jeg læser alle de nedværdigende svar der kommer fra nogle
idioter, som overhovedet ikke har gjort sig nogen ulejlighed med at finde ud af, om
dette spørgsmål er rigtigt eller "bare en Joke". Der findes en lille "dims" hvis man
er i tvivl "PRIVAT INDLÆG" som man kan bruge, inden man begynder at nedgøre folk.
Dette har jeg gjort, og jeg kan fortælle både: Barkebillen, Achton + Achtonfem, Teil,
Scootergrisen og Trine8, at dette indlæg IKKE er nogen JOKE, for jeg har fået svar
fra AmalieLille via PRIVAT INDLÆG.

Jeg håber fad'me (ja undskyld jeg bander) aldrig, at nogen af jer, vil havne i den situation,
og alligevel, så ind imellem, så ville jeg ønske, at idioter som tror det hele bare er "skide sjovt"
ville komme til at mærke på deres egen krop, hvordan det er at havne i det "sorte hul".

Jeg taler af erfaring, og har været der, men er heldigvis kommet op til overfladen igen.

Så til alle jer, der kun kan komme med "dumsmarte" bemærkninger og ikke ved en hujende
fis om hvad det handler om, hold jer væk, og svar for fanden kun på det I har fostand på.

Det er ikke så tit jeg skriver noget her, netop pga. at sådan nogen som JER, men når jeg ved
hvad jeg taler om, og andre bliver "gjort til grin" fordi de har det svært, så kan jeg ikke holde
min mund.

Så hvis ens selvtillid IKKE ER helt i bund, så kan man jo bare stille et spørgsmål herinde, og det
gælder snart hvad som helst syntes jeg, så skal I fad'me nok sørge for, man kommer ned med nakken.

Så prøv engang, at tænke jer om fremover, før I taler/svarer.

Jeg håber I sover godt om natten og har det godt med jer selv, for det er der desværre andre
der ikke gør/har.

Mone

Kommentar
Fra : achton

Dato : 04-07-08 08:04

Citat
overhovedet ikke har gjort sig nogen ulejlighed med at finde ud af, om
dette spørgsmål er rigtigt eller "bare en Joke". Der findes en lille "dims" hvis man
er i tvivl "PRIVAT INDLÆG" som man kan bruge,

Og du tror det hjælper.

Nej lad de tosser skyde sig en kugle for panden, de koster samfunden resurser.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 04-07-08 08:07

Mone du er squ naiv hvis du tror på alt vrøvl fra idioter
der søger opmærksomhed.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-07-08 08:13

Ja, hvad sagde jeg, "DU FATTER IKKE EN SKID" har du overhovedet læst hvad jeg har skrevet?

Jeg er selv en af dem der har "koster samfunden resurser" (så hedder det SAMFUNDET)
og det er jeg glad for idag, for ellers havde jeg måske ikke været her. Og jeg betaler altså også
skat, og det tror jeg bestemt også at AmalieLille gør, for så vidt jeg ved, så gør vi alle det.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 04-07-08 08:31

Bla bla bla

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-07-08 08:46

skytten49 skrev tidligere

Citat
achton du er vist ikke ret gammel

Og jeg er tilbøjelig til at give ham/hende ret.

og du svarer:
Citat
Skytte, hvad har det med sagen at gøre

Efrter min mening livserfaring og medfølelse.

Og når du til dette kan skrive : Bla bla bla, så syntes jeg det viser, at
du ikke helt har fattet alvoren i dette.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 04-07-08 09:09

der er ikke spor af alvor i spørgsmålet.
hun er bare en skør kugle der søger opmærksomhed,

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-07-08 09:14

Hvor ved du det fra?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-07-08 09:14

Har hun måske skrevet til dig i "PRIVAT INDLÆG"?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-07-08 09:16

Du må fad'me også være en SKØR KUGLE DER SØGER OPMÆRKSOMHED med
alle dine åndsvage kommentarer.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-07-08 14:57

hvis de "gængse" måder kikser, så er det nok fordi det nærmere er et råb om hjælp eller opmærksomhed. De fleste jeg har hørt om, der retter en pistol mod tindingen eller i munden, har sgu ikke rejst sig bagefter og sagt "satans osse"

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 04-07-08 15:05

nu kan der vist ikke koges mere suppe på den ben!

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 04-07-08 15:36

Tilde38 - nu ved jeg ikke lige,om du render rundt med en pistol,men det gør de fleste andre ikke. og nej de har ikke rejst sig og sagt satans osse. de er blevet fundet og reddet på hospitalet. og selv hvis det var et råb om hjælp, har man ikke ret til at sparke til dem der ligger ned. hvis det er et råb om hjælp, så hjælp dog, eller hold jer uden for.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-07-08 22:06

Det er et råb om hjælp

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 04-07-08 22:31

hvor meget tid gider i at spilde på sådan en tåbe,,enhver kan da se at det er pis og papir..

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 04-07-08 22:41

BarkeBillen - der er da ikke nogen der har sagt, at du behøver at bruge din tid her. find dog på noget andet end at komme stupide kommentarer

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 05-07-08 10:15

Citat
hvor meget tid gider i at spilde på sådan en tåbe,,
enhver kan da se at det er pis og papir..

Og det ved du bare såan uden videre?

Du kan jo bare blive væk selv, der er ingen der har inviteret dig vel......

Og i øvrigt skal du ikke bestemme, hvad jeg skal "spilde" min tid på.

Godkendelse af svar
Fra : AmalieLille

Dato : 07-07-08 15:19

Tak for svaret Mone.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-07-08 18:35

Selv tak AmalieLille.
Vi snakkes ved.
Knus Mone

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-07-08 18:42

nåååå,så har hun åbenbart fortrudt

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 08-07-08 18:54

BarkeBillen - du kan alligevel ikke lade være med at spilde din tid med tåbelige bemærkninger

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-07-08 19:02

Citat
nåååå,så har hun åbenbart fortrudt

Ja måske, men det er i hvert fald ikke pga. idioter som dig

Nej, det er mig der har bedt hende lukke sprøgsmålet, for at hun ikke
skal blive sablet mere ned herinde.

Du kan fad'me ikke have meget andet at lave, end at sidde ved din
pc hele dagen. Og eftersom du skrev dette,
Citat
hvor meget tid gider i at spilde på sådan en tåbe,,enhver kan da se at det er pis og papir

Så forstår jeg ikke, at du bliver ved med at komme ind i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-07-08 19:52

ja mone-bevægelsen klarer det hele

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-07-08 19:58

tror nu den med toget er god nok,man skal bare stå rigtig,,,,,,http://poetry.rotten.com/autrain/

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 08-07-08 20:01

mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 08-07-08 20:35

Ja skytten49, det er ikke engang løgn

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 08-07-08 20:37

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 17-07-08 07:48

Skytten49. hvis hun virkelig vil dø, så er der millioner af muligheder. Dem der reklamerer med at begå selvmord, er som regel dem der ikke gør det. Og jeg kan sgu ikke ta det seriøst når det kastes ud på nettet som i dette tilfælde.