/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Jytte W
Fra : jyttew
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 02-07-08 15:13

Nu har jeg brug for hjælp igen, hvem er far til børnen og hvor kommer han fra
har Kirsten været gift før ? hun har jo en Sted-søn og ham kan jeg ikke finde,
(jeg håber at hjælpen er nær.) venlig hilsen Jytte W

Samtlige personer i husstanden

Viborg, Nørre, Grinderslev, Breum Bye, , 3, FT-1787, B8212
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Kirsten Ericsdatter 61 Enke Tieniste Pigem Bonde og Gaardbeboer
Søren Pedersen 16 Ugift Hendes Børn
Maren Pedersdatter 14 Hendes Børn
Iver Pedersen 46 Ugift hendes Sted-Søn

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-07-08 15:41

Hvem har hun været gift med???????????????? når det er en stedsøn og hvornår er mand død??

Kommentar
Fra : jyttew

Dato : 02-07-08 15:53

Hej dr_dem jeg ved det ikke jeg syntes at jeg har prøvet alt
sted-søn skulle være født 1741 men hvor???
venlig hilsen JytteW

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-07-08 15:59

Det er naturligvis et gæt,

men hvis Iver Pedersen er stedsøn og den ældste, så hed faderen måske Peder Iversen?

Og så fandt jeg i Family Search:
Peder (Svane) IVERSEN Birth: 1693 Junget, Viborg, Denmark

Junget ligger også i Nordsalling, kun lidt nord for Breum?? Svend

Kommentar
Fra : jyttew

Dato : 02-07-08 18:47

hej Dr_dem mange tak fordi du forsøgte men jeg tror ikke at det er ham ?
jeg skal lige kigge lidt mere på det
vinlig hilsen Jytte W.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-07-08 18:49

det var så ik li mig men svend

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-07-08 18:50

Og søger stadigvæk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-07-08 20:19

>det var så ik li mig men svend

Hvad har jeg nu gjort?

Det med (Svane) er medvirkende til, at jeg heller ikke tror det er ham... Svend

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-07-08 20:31

Citat
Det er naturligvis et gæt,

men hvis Iver Pedersen er stedsøn og den ældste, så hed faderen måske Peder Iversen?

Og så fandt jeg i Family Search:
Peder (Svane) IVERSEN Birth: 1693 Junget, Viborg, Denmark

Junget ligger også i Nordsalling, kun lidt nord for Breum?? Svend

hej Dr_dem mange tak fordi du forsøgte men jeg tror ikke at det er ham ?
jeg skal lige kigge lidt mere på det
vinlig hilsen Jytte W.