/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Foto ind i en mailtekst?
Fra : cristian2
Vist : 765 gange
20 point
Dato : 02-07-08 11:41

Jeg plejer at kunne lægge fotos over på mine mails - altså kopiere et foto ind på selve min tekstside når jeg skriver i Outlook Express. Jeg plejer at åbne billedet i en JPEG, "markere alt", kopiere, paste billedet over på en Word-fil, kopiere igen, og paste fotoet over på mail-tekst-siden. Men nu er den begyndt blot at skrive "EMBED PBrush".

Er der nogen der kan hjælpe mig med at kopiere fotos over på mailtekstsiden?

Tak for hjælpen!
Jeg kører MS office 2000 og Windows XP

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-07-08 11:49

Klik på det lille billede ikon på værktøjslinien, og find billedet ad den vej ved at følge vejledningen der trin for trin, så lykkes det.

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-07-08 12:11

Det kunne være fordi du trænger til at få ryddet op på computeren, find Diskoprydning ved at klikke på Start - Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Diskoprydning, kør den på dit C drev og sæt markering i alle linjer når vinduet popper op med de muligheder du har for at rydde op, og sig Ja til at du vil udføre disse handlinger

Kommentar
Fra : achton

Dato : 02-07-08 12:24

Du kan også skrive i word og lægge billeder ind.
Færdig sender du bare din word fil.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 02-07-08 12:59

Det er nu også en lidt besværlig måde at gøre det på du er vant til

når du har ruden åben i outlook express - så klik på indsæt og vælg billede - billedet finder du så ved at gå i den mappe hvor du har det liggende - og det vil sætte sig hvor markøren er sat.

Kommentar
Fra : atie

Dato : 02-07-08 17:02

mirit har ret, det er præsis sådan du skal gøre det.. Men husk altid at komprimere dine billeder, for hvis du har taget dit billede på en opløsning af 3.000 pixel eller højre, så bliver det en kæmpemail at sende.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 02-07-08 20:59

Perfekt. Du har sparet mig for en masse bevsær!

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-08 08:01

velbekomme