/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson R380s byttes med Nokia 6210
Fra : Ghettofamily
Vist : 586 gange
1000 point
Dato : 08-03-03 13:44

Overskriften siger vist alt, jeg har en Ericsson R380s som jeg ønsker at bytte med en Nokia 6210, en fed telefon der kan en masse som jeg ikke har brug for længre, den er 1 år og 4 måneder, så der er ikke garanti på den længre. Grunden til at jeg ønsker at bytte, er at jeg har fået ny bil med en Nokia håndfri montering, har du en og vil bytte, er det en nødvendighed at der forgår pr. efterkrav af hensyn til sikkerheden, da postdanmark ikke altid er lige pålidlige.
De eneste penge der skal være involveret er porto.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-03-03 16:34

Hej Ghettofamily
prøv og sæt den i den blå avis i mobiltelefon under byttes www.dba.dk eller www.mobilauktionen.dk der kan man også bytte held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 08-03-03 18:30

Det er den også, men jeg vil gerne have brugt nogle af mine point

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-03-03 18:36

nå okay på den måde
jamen jeg vil da med glæde tage imod dem

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 1000 point
Dato : 09-03-03 10:31

Hej Ghettofamily
En af mine venner har med held solgt sin mobiltelefon på mobilaktion
Prøv at gå ind på dette links og opret dig som bruger
http://www.mobilauktion.dk/
Du kan også sætte den til salg her
http://www.papkassen.dk/
http://www.jv.gulgratis.dk/
MVH og held og lykke med det
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Ghettofamily

Dato : 14-10-03 14:07

Ups jeg havde glemt at lukke spørgsmålet. Her får du lige dine point briani.