/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Nyt rejse forum online....
Fra : Syswatch
Vist : 274 gange
100 point
Dato : 01-07-08 22:30

Hejsa...
Jeg synes længe der har været behov for et dicideret rejse forum på nettet, og da jeg ikke har kunne finde et godt et har jeg selv lavet et.
Det blev til: www.rejse-foum.dk
Jeg håber i synes om siden, og evt vil bruge det og dele ud af jeres erfaringer, eller svare på andres spørgsmål.

Mvh
Jesper

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 01-07-08 22:41

Dejligt enkelt, så mangler det blot at blive anvendt.

I din link til hjemmesiden www.rejse-forum.dk har du glemt r i forum.

Held og lykke med den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-08 22:49

Nydeligt: Ja, websites lavet med CMS værktøjet pbpBB er dejligt overskuelige hvis man, som i Syswatch tilfælde, kender begrænsningens kunst

Liiige en stave-/slåfejl på din side. Ret:
Citat
Spørgsmpl omkring flyselskaber, som bagage, mad, checkin osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 01-07-08 22:54

Det er et godt initiativ, men er du ikke ude i hård konkurrence, bland andet med Politikens forlag og deres Turen Går til-site?

Men en enkel opsætning er tit en fordel. Du kan sætte en tæller på, som du kun selv kan se.

Kommentar
Fra : Syswatch

Dato : 02-07-08 08:54

Ups, ja der var da lige smuttet et r i mit link....
Tak for de rosende ord... som jeg ser det er der ikke rigtig nogen "konkurrence" men nu vil jeg heller ikke kalde det konkurrence, for det er ikke noget jeg skal tjene penge på, Google reklamerne er tiltænkt som et bidrag til hostingen.... Det er egentlig bare en service for alle os der godt kan li at rejse, og som godt kunne bruge et sted at debattere og udveksle erfaringer inden en ferie.
Nu må vi se om siden vi blive brugt, men det håber jeg da.

Jesper