/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mistet adgang til Mailboks TDC
Fra : ferik
Vist : 1502 gange
100 point
Dato : 01-07-08 12:19

jeg har en bekendt, der har mistet sin TDC mail (Outlook Express)
der en mail oprettet, fra da han havde modem forbindelse til TDC, han har ikke længere noget modem, (han går vist på naboen`s trådløse)
jeg mener at have læst at TDC ville lukke de løse kontoer, er der nogen der ved, hvad der kan være sket, opsætningen i fuktioner er iorden
han har telefon hos TDC

Kommentar
Fra : achton

Dato : 01-07-08 12:24

Han er nok på naboens konto

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-07-08 12:25

Hvis jeg var din ven, ville jeg tage kontakt pr. tlf. til TDC, for at høre hvad der kan være sket med forbindelsen. Har den ikke været i brug i længere tid, kan det være derfor den er blevet nedlagt, det sker med nogle "gamle" mailkonti.

Clou

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 01-07-08 12:25

Det lyder som om i selv har løsningen, TDC lukker e-mail kontoen når de opdager at brugeren ikke er kunde mere opret i stedet en gratis web mail som kan læses alle steder fra, der er mange muligheder, Yahoo. mail - Sol mail for lige at nævne et par stykker, i får ikke mig til at nævne den som begynder med G

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 01-07-08 12:30

Gmail er hvad der skal til o.v.n.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-07-08 12:49

kontoen har været ibrug flere gange om ugen
og han har kørt sådan i mere end 2 år
han en yahoo mail som er iorden
han er ikke og aldrig været på naboen´s konto

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 01-07-08 13:41

Hvis han har digital signatur kan han logge på TDC mail og her få opsætning og evt ændre password etc således at han kan komme på igen via "naboens" opkobling

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 02-07-08 17:55

Tak for svaret o.v.n..
min bekendt har slettet sin TDC konto

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-08 01:43

Selv tak, nogle har mail konto hos TDC længe efter at abonnementet er opsagt, men det er en usikker mailboks, fordi TDC lukker den når de opdager at brugeren ikke er kunde mere, web mail er også en udmærket løsning og nogle af udbyderne tilbyder at man kan hente mail i en mail klient på computeren