/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GRAND THEFT AUTO
Fra : kastrupkristian
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 30-06-08 22:17

Hej med jer kan man dawnloade nogle GRAND THEFT AUTO på nettet elle spille det for har søgt sådan efter det men det er noget man skal købe har i noget som bare kan dawnloades uden pris helst tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-08 22:42

Den slags koster penge....

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 30-06-08 22:43

æv

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 30-06-08 23:51

Der er skam mulighed med gamle spil... Grand Theft Auto, den første kan man godt hente, den er blevet freeware:

http://download.boomtown.net/da_dk/dl/page.php?what=az;sid=2253;gid=1780

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 30-06-08 23:54

Det ser foresten også sådan ud, at det også er tilfældet for GTA2:

http://grand-theft-auto-volume-2.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-08 07:22

Citat
Der er skam mulighed med gamle spil

Ja - problemet er så bare at de IKKE vil køre på nyere komputere

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 01-07-08 08:14

nå ok så kan jeg vist ikke men mange tak aligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-07-08 08:17

Der er jo ingen der forbyder dig at "prøve"

Kommentar
Fra : kastrupkristian

Dato : 01-07-08 08:51

nej okii

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-08 13:58

HEJ!

Du kan hente 2'eren OG 1'eren GRATIS fra R*'s hjemmeside:

http://www.rockstargames.com/classics/

2'eren kører helt fint på både vista og XP.

Så den slags koster ikke altid penge..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-07-08 14:00

PS.

Udfyld det nederste i linket jeg gav dig.

Du behøver naturligvis ikke skrive rigtigt navn og adresse, hvis ikke du har lyst!

Tryk derefter SUBMIT, og din download går i gang!

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 01-07-08 15:06

Aahh, tror nu nok at et'er også kan, ellers må man jo nlige prøve at køre i kombilatetstilstand.

Kommentar
Fra : duch11

Dato : 12-09-08 22:42

hvis du ikke ved hvad det er så skal du i xp højreklikke på exe filen/filerne og vælge egenskaber, hvorefter du kan trykke på fanebladet kompatilitet så kan du bare prøve dig frem med forskellige instillinger derinde.. for GTA 1 skal du nok vælge windows 98 eller lign