/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fjerner rester af fugemasse.
Fra : ara
Vist : 1704 gange
100 point
Dato : 30-06-08 22:10

Hej.

Vi har haft en murer til at ligge nye klinker.

Han har dog svinet rigtig meget. Vi gider ikke
have ham på besøg mere, da vi er godt og grundig
trær at ham.

Da han har lagt fugemasse ud over fliser, og kørt godt og grundig
rundt med det, har han desværre også gået ned af vores terresse
med sine sorte sko (fugemassen var sort). Nu er der pletter og fodspor
på vores herresgårdssten. Han har også fået "smasket" en del op af vores husmur.

Hvordan fjerner vi det?

mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-08 22:35

Ringer til ham og beder ham fjerne det.....

Det får du ikke af hvis det først er tør. - det skal "slides" eller slibes af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-08 22:36

Går ud fra det er på cement-basis.....

For det er vel ikke silicone ????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-06-08 23:14

Det skal vaskes af medens det er vådt /fugtigt ellers skal der skrappere midler til

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-06-08 23:16

Ps . Ja massere af håndværkere (især murerer ) sviner så det halve ku være nok også med materialerne (fråds)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-07-08 00:52

Lad være med at betale regningen

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 02-07-08 00:27

Ja hvis betalingen har været samme farve som fugemassen så må du jo selv ned på knæ og slibe/skrabe pudse /polere