/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer Bærbar
Fra : arkibald
Vist : 493 gange
150 point
Dato : 30-06-08 12:30

Er der nogen der kender lidt til kvaliteten på acer? Af kvalitet menes museknapperne, tastaturet og kabinettet generelt. Som jeg kan se, findes der 4 modelprogrammer; Travelmate, Extensa, Ferrari og Aspire.

På forhånd tak

Peter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-08 12:47

Jeg kender lidt til Acer Travelmate, det er en jeg udfører vedligehold på og holder opdateret, den kører Windows Vista Home Premium og er en udmærket computer, den virker rimelig robust og med finish er der ikke noget at komme efter, nem at betjene også med den indbyggede muse plade, som er nemmere at styre end den som er på på min egen lille Medion, ejeren er også tilfreds med den

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-06-08 13:52

Acer er ganske udmærket uanset model

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 30-06-08 17:17

Jeg købte en Acer TravelMate 2414WLMi bærbar i december 2005, som har arbejdet upåklageligt siden uden en eneste rep.

Den er født med Windows XP/Sp2, som jeg opdateret til Sp3 her i foråret.

Der integreret mus, som bare kører let og behageligt. DVD- og Cd-romdrev funker optimalt.

Så Jeg kan da kun anbefale Acer som er en fin maskine. Jeg arbejder ikke for Acer.

Men HUSK at få en Windows XP DVD med i købet!!!!

God fornøjelse.

Mvh
joan

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-07-08 11:51

Dette er ikke et svar på dit spørgsmål og derfor ikke noget, jeg skal have point for.

Men hvis du får computeren med Vista - hvad du jo nok gør - er det MEGET VIGTIGT, at du husker følgende:

Når du installerer et program, skal du højreklikke på installationsfilen og vælge "Kør som administrator".

Derudover er det en god idé at gå ind i kontrolpanelet og slå brugerkontrollen fra.

Hvis man bare husker disse to simple foranstaltninger, kører Vista upåklageligt. Jeg er selv gået over til Vista (Home Premium) for et par måneder siden, og det er klasser bedre end XP.