/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
gasgruekedel
Fra : johanma
Vist : 2944 gange
500 point
Dato : 30-06-08 10:02

Hej,

Jeg søger med lys og lygte efter en gasgruekedel.
Jeg har søgt på dba, guloggratis og diverse "brugt sider" samt ringet til VVS'ere....
Jeg har fundet et par stykker på guloggratis men det ligger simpelthen for langt væk.
Jeg bor i Odense C og vil ikke køre meget langt ud over Fyns grænser efter den.
Har i nogle gode ideér til hvor jeg kan finde en gasgruekedel?

mvh Johamma

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-06-08 10:03

kræmermarkeder

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-06-08 10:04

annonce på brugsens opslagstavle
i den lokale avis o.s.v.
ud på landet omkring odense, spørg på gårdene.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-06-08 10:26

De udgik nok i årene 1950 - 60. De blev afløst af den lille Ferm vaskemaskine - Den kunne det samme som gasgruen altså koge vandet med gas - desuden kunne den så også vaske det og der sad en lille vridemaskin på siden af den! Det var så en omgang nostalgi.

Nogle har måske nok deres gamle gasgrue stående et sted.
Hvad med en gasvandvarmer eller en elvandvarmer?

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-06-08 10:40

Er det farvning af garn og stof ?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-06-08 11:17

ude i småbyerne er der jo masser af loppemarkeder.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-06-08 18:13

jeg har en til salg. den er med låg og regulator. du skal bare selv have gasflasken.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-06-08 18:14

havde ikke lige set at du bor på fyn, men den står der hvis du er interesseret. prisen kan vi snakke om.

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 30-06-08 18:29

Jeg har 5 til at stå her i nordjylland

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 02-07-08 01:38

Det er min far der gerne vil have en - jeg tror han skal bruge den i forbindelse med ølbrygning

trimare46: Hvor i landet bor du? Og hvad er prisen?

Westwod9830: Jeg vil tale med min far om han er int. når jeg har hørt fra trimare46.
Hvilket postnummer i Nordjylland, tænker på hvor mange km. der er fra Odense C. Og hvad er prisen?

Jeg får nok brug for mere information hvis han er interesseret, håber det er ok

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 500 point
Dato : 02-07-08 16:15

jeg bor i nibe, og hvis han vil give en ramme dåseøl, gerne af de billige fra tyskland, kan han få den for det.

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 03-07-08 01:23

Hej igen, jeg spørger ham lige om han kan køre så langt - han er jo ikke helt ung længere og vil absolut selv være med til at hente den.... Men uanset så takker jeg for tilbuddet

Jeg skriver i løbet af i morgen (torsdag) hvis han er interesseret

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 03-07-08 01:38

Tak for svaret trimare46.