/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
return to eden
Fra : chicapigen
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 29-06-08 20:35

hejsa

jeg har før efterlyst serien der hedder return to eden og jeg ved at der er rigtig mange der gerne vil have fat i den , men den kan ikke skaffes med danske undertekster så derfor skriver jeg her så i kan se det.

[B]DEN KOMMER PÅ DR1 IMORGEN OG TIRSDAG D. 1/7 OG ONSDAG D. 2/7 [/B]

jeg ved godt det ikke er et spørgsmål men jeg syntes dem der også har efterlyst serien skulle have muligheden for at vide det.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-08 20:37

Den med hende der bliver guffet af en krokodille???
og senere blive model??

Der kom efterfølgende vistnok omkring et par og tyve afsnit mere - altså den blev lavet til en tv serie! Filmen er OK, serien er noget langtrukket skod!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-08 20:40

Jo, sgu det er den!

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 29-06-08 20:52

ja det kan godt være at serien på mange mange afsnit er noget skod , men denne her på 3 dobbelt afsnit er rigtig god

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-06-08 21:01

Har set den. Ok "dame-serie". For soap'et til at jeg gider se den igen. Men klart et must for kenderne!

God fornøjelse!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-06-08 21:07

Den serie husker jeg også.

Så det bliver et gensyn de følgende dage

Tak for reminderen, men jeg havde nok set det i TV-oversigten.

Jeg har da ikke set den i

Citat
Der kom efterfølgende vistnok omkring et par og tyve afsnit mere

Men de 3 "afsnit" , der bliver vist de kommende dage,dem vil jeg da se.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-08 00:43

Faktisk er det et tip. Og for dem der har brug for det, er det ***** værd!

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 30-06-08 09:27

Tak for svaret 3773.

ja jeg havde faktisk også selv tænk på det nok var et tip men det ved jeg til en anden gang,

ha en god dag

hilsen chicapigen