/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
www.politikerlede.com
Fra : funkyfancy
Vist : 687 gange
25 point
Dato : 29-06-08 18:30

Bør ovenstående hjemmeside tages alvorligt?

Kommentar
Fra : achton

Dato : 29-06-08 18:37

Kan du ikke selv vurdere ?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-06-08 18:43

der er altid 3 rigtige svar

Det ene

Det andet

og den rigtige

En sådan side kan ikke undgås at være farvet af holdninger fra distrubitøren

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-06-08 19:12

Hvordan alvorligt?

Den er jo ikke meget anderledes end mange andre "hadesider" rundt omkring, så den skal vel tages som et udtryk for forfatterens holdning, at denne så ikek ønsker at stå frem må vel tages som indikation af at han/hun ikke selv er specielt stolt af det

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 35 point
Dato : 29-06-08 19:15

Fra siden:
Citat
De fleste politikere er indblandet i en eller anden form for korruption

Nej, den kan ikke tages alvorligt.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 29-06-08 19:30

Vi bor jo heldigvis (endnu) i et frit land, så det må den enkelte jo tage stilling til.

Der er tilsyneladende lagt meget arbejde i siden, men på mig virker den temmelig rablende, som om nogen har tisset på hans sukkermad. Tonen har gjort, at jeg ikke har orket at gå ret meget af den igennem.

En ting virker mistænkeligt. når jeg åbner siden, eller går ind på en underside får jeg følgende advarsel :"Vil du tillade, at denne side får adgang til din udklipsholder?". Det skal han selvføgelig ikke have lov til, der kan da ligge mange ting der ikke rager andre, fx en midlertidigt gemt loginoplysning el. lign., hvad skal han dog bruge det (ærligt) til?

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 29-06-08 19:56

Pas på den så..............................MEGET!!! Der er vel ikke ret mange der er særligt blinde for, at der er mange penge på folks bankkonti i den her ende af måneden????? Jeg skriver ikke mere............og maler ikke fanden ekstraordinært på væggen.
Mvh.
Morten

Godkendelse af svar
Fra : funkyfancy

Dato : 29-06-08 19:58

Tak for svaret.