/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
vista ak ak nej nej
Fra : return
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 29-06-08 16:48

trådløs phillips model SE730 HAR JEG LIGE KØBT MEN AK AK har jo vista på min barbar og der program der fulgte med er kun til me xp og 2000 finders det samme program ikke så det kan køre på vista

Kommentar
Fra : edison

Dato : 29-06-08 16:52

forstår jeg det ret, Du har købt en ny pc, med software. Deriblandt vista. Men softwaren er noget gammelt noget der ikke duer. Så er det afstigafsted tilbage til forhandleren.

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-08 16:58

nej du har misforstået mig
min pc køre vista org det jeg har købt er en ny trådløs tlf hvor der er en cd rom med men der står på den den kun er til xp me 2000 men ikke vista så mit spørgsmål lyder findes der en cd rom med det program som kan køre i en vista vision telefonen er en phillips SE730

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 16:59

Hvilket PROGRAM er det ?

Og HVAD er formålet med programmet.....

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-08 17:07

PROGRAMMET ER TIL TELEFONEN SOM FULGTE MED DEN DA JEG KØBTE FORMÅLET MED DEN ER AT MAN KAN FEKS DOWNLOADE FLERE RINGE TONER billeder tapeter

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 29-06-08 17:10

Har du prøvet at køre programmet? Det kan godt være programmet kan køre under Vista. Ellers kan du højre klikke på programmet og køre det i XP kompalitetstilstand.
Måske virker det, det er jo Vista du er oppe i mod.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 17:12

Så er nemmeste løsning nok at installere det som XP.....

Tror ikke der er noget specielt i forhold til vista - cderne er nok blot lavet INDEN vista kom frem....

Så installer du blot...

Philips selv omtaler INTET vedr. Vista - så der er næppe driverproblemer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 17:19
Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-08 17:21

og hvordan gør man lige det altså at installere detpå vista som en xp forklar lige

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 17:24

Du installer blot "normalt....

Giver det bagefter problemer - højreklikker du på genvejen programmet har lavet og vælger at køre det som XP kompatibelt....

Men jeg tror slet ikke det giver problemer.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 29-06-08 17:25

Jeg vil også tro der kun er EET program selv om det nævner forskellige versioner

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-08 17:52

det ka slet ikke installeres på vista så kan jo ikke klikke på det bagefter og køre det som xp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-08 18:01

Når du vil installere programmer og andet på Vista, så skal du højre klikke og Kør som administrator, det lyder højst usandsynlig at du ikke kan installere et program som kan køre under XP, så forsøg nu med at højre klikke, bagefter sætter du programmet som Windows XP kompatibel

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 29-06-08 18:03

Tak for svaret refi.