/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Klaus Pagh's selvbedrag.
Fra : creamygirl
Vist : 896 gange
100 point
Dato : 29-06-08 15:08

En ikke helt ny artikel, som jeg ved et tilfælde stødte på: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1017974.ece

Normalt har jeg ingen holdning til, hvordan folk indretter deres liv, Så længe det er på frivillig basis, og der ikke er nogen som bliver skadet af det. Men klamme Klaus hér er altså et klassisk eksempel på en gammel gris, der har nået morfar alderen, og i mangel på selverkendelse (at han er blevet gammel, grim og ikke længere kan score unge smukke og veluddannede danske piger) skævvrider sin "købe kone" til at være åhh så meget bedre end danske kvinder, fordi hun smiler og nikker, og minder om danske piger, som de var i gamle dage. Jeg ser personligt ingen gevinst i at indrette mig med en mand som Klaus Pagh, men respekterer at denne Thai kvinde gør det. Hvad jeg derimod finder frastødende er, at Klaus har behov for at nedgøre ALLE danske kvinder, fordi de ikke som hans seneste erobring har den store lyst til jeg vil lege Donna Reed for at please ham og andre ligestillede dumme mænd. Grow up din spade. Vi lever ikke i 50’erne hvor kvinderne gik hjemme og bagte kager med spidskommen.

Det er lige før man får ondt af manden, for hvor må det være nedværdigende, at han må ty til selvbedrag, og bilde sig selv ind, at en laber Thai trunte der i princippet kunne være hans barnebarn, har valgt et liv med ham i hans Hellerup villa, fordi hun synes han er top lækker. Klaus eneste asset er hans status og økonomi - to ting der betyder ALT i Thailand. Og det er så det han forsøger at købe kærlighed og ungdom på, og fred være med det. At han i processen nedgør danske kvinder, ser jeg som et typisk tegn på, at han er bittert røvhul, der på sine gamle dage føler sig svigtet og afvist af danske kvinder. Jeg ville med glæde have ønsket manden held og lykke med sit ægteskab, hvis ikke det havde været fordi manden har dette særlige behov for at dizze ALLE danske kvinder.

haha, gik lidt i selvsving her LOOOL, og har ikke noget spørgsmål. Skulle bare lige have min galde ud vedrørende denne usædvanlige klamme mand, som med garanti ikke skænkede de fattige skønheder i Thailand mange tanker, da han stadig kunne score herhjemme.....Idiot!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:32

Halløjsa Søster Stang. Fik du den lige op i 5 remskive over Klamme Klavs Kludder LOOOL

Morfar eller ej... Jeg ville fandme godt ha dig, så vil jeg skide på hvad alle andre mener og tænker LOOOL Lækre hoppe!!!!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 29-06-08 15:35

Høh og fin detalje, den med, at hvis hun bliver hos ham til det sidste, så er der penge at hente - og ellers ikke...

Det er vel også en slags selverkendelse fra Klavs' side.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:36

PS.

Du skal ikke bage franskbrød til mig LOOOL Ovne er for dyre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:37

PS igen

Der er ingen pemge at hente....endnu LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-06-08 15:38

haha, ja jeg blev stiktosset da jeg læste artiklen

Som sagt er jeg bedøvende ligeglad med, at der er en aldersforskel på Klaus og Thai trunten. Det er selvbedraget og nedgørelsen af danske kvinder jeg flegner over.

Og du er da ikke morfar, er du?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:38

Man kan ikke købe kærlighed for penge, sagde min gl. nu afdøde chef, men man kan få noget der ligner

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:39

Nej... Farfar LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:40

Skal jeg være ærlig??? Så er det mest dine børn jeg er ude efter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-06-08 15:50

Citat
Skal jeg være ærlig??? Så er det mest dine børn jeg er ude efter

Det kan jeg godt forstå - de er nemlig lækre. Især mini trunten, når hun "forhandler". Det skulle du opleve - du ville dø af grin.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-06-08 15:53

Citat
Høh og fin detalje, den med, at hvis hun bliver hos ham til det sidste, så er der penge at hente - og ellers ikke...

Det kan ikke vare længe inden han kradser af. Manden er jo fyldt med leverpletter!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:54

Ja jeg tror Prinsessen er gudeskøn, hvem fa... hun så har det efter. Det må være fra Faderen Kluger Hermann, for du har vel din skønhed endnu??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:56

Citat
Manden er jo fyldt med leverpletter
er altså ikke nødvendigvis tegn på en forestående død. Kender "unge" på 45 - 50 som har denne pigmentmangel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:57

Men lige i hans situation, tror jeg du har ret. Han skal se at få taget mål.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-06-08 15:58

Citat
Kender "unge" på 45 - 50 som har denne pigmentmangel

Pigmentmangel?! ...Troede leverpletter handlede om overpigmentering.

Men hvad ved jeg - jeg er jo stadig ung og fri for hudlidelser..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 15:59

Nååå okay...så så overpigmentering....pigmentanomali... er vist det rette ord.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 16:00

Er du fri for hudlidelser....Ikke noget med skurvede baller LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-06-08 16:03

Nåmen jeg fik ytret min holdning vedrørende Klaus Kludder. Hyggeligt at "se" dig igen Klumme. Kan konstatere at du stadig er en fjollet "ældre herre". Dejligt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-08 16:07

Godt skrevet om han narren Klavs Klam. Ja...jeg er stadig lettere fjollet, og oftest uden smerter. Sørme osse godt at se dig igen....du er lange væk ind i mellem. Man (jeg) blir jo helt bekymret

Accepteret svar
Fra : nosunshine5

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-08 02:29

Jeg kan ikke dy mig helt for at fortælle om en lille diskution mellem mænner der blev lidt afsporet.
Min ekskærste havde nogen venner der, til trods for deres alder, opførte sig mentalt som teen ager ind i mellem. *LOL*
Og en aften lagde jeg øre nok en gang til den med at en rigtig mand tager til thailand el. l. og finder sig en kone.
Da jeg efterhånden havde hørt den et par gange. Kunne jeg ikke dy mig, og var rørende enig med dem at man måtte udenlands for at finde sin bedre halvdel.
Og annoncerede at jeg nok overvejede at tage til England og finde mig en af de her SAS-elitesoldater, hvis min kærste forlod mig.
For med den uddannelse og deres erhverv, som før omtalte drenge, iøvrigt også så op til. Så måtte der sq´ være et mandfolk imellem der, som kunne håndtere en dansk kvinde som mig, når nu danske mænner finder os for selvstændige. *LOL*

Hm, min kærste sagde ikke så meget, selv om han havde været meget ivrig i diskutionen. Og det varede lidt inden jeg måtte høre på et tema igen.

Jeg kluk ler over den endnu, specielt den akavet tavshed er kom efter.
Men jeg tror jeg holder mig til en dansk mand. Da kærsten og jeg holdt alligevel sammen i 5 år. Så helt skidt kan de ikke være...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-06-08 16:00

Citat
Han skal se at få taget mål.

Ja,og een i en ordentlig kvalitet.Så skittet ikke falder sammen,bare man laver en let bevægelse med albuen.(Lettere omskrevet fra Poul Erik Krogen).

Men ellers helt enig med dig,creamygirl.Jeg synes det er direkte ulækker,når ældre mænd (er selv en af slagsen) går ombord i unge piger,der kunne være deres børnebørn,rent aldersmæssig.
Om det er en form for tabt ungdom,der skal indhentes,ved jeg ikke.Klavs Riskjær er også med på "moden".Nu med hensyn til Klaus Pagh,mener jeg han altid har været lidt af en flopper.Det er ikke det store skuespillerkunst,han har vist.
Een af dem der også ydmygede sig selv,på sine gamle dage var,Harry "motor" Jensen.For år tilbage ansat ved FDM,succesfuld forretningsmand.Har altid syntes han var en stor personlighed.Men det led for mig en knæk,da jeg læste om at han i 82 års alderen,ville indtale en video,til sin yngste søn.For at han skulle lære ham at kende,når han blev større og faderen var borte.
Fy for en klam....

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-06-08 16:37

Mosebaek

Du skal nærlæse Creamys indlæg. Det er ikke så meget Klavs Klam og GangBangkok -Lolitas alder der fucker hende op, hvad 2 mennesker finder ud af sammen er da okay uanset alderen, så længe det er lovligt, men hans kvalmende ækle måde at nedgøre danske kvinder på, fordi de ikke gider lege skjul i hans rynkede røv.

Citat fra Creamys indlæg
Citat
Jeg ser personligt ingen gevinst i at indrette mig med en mand som Klaus Pagh, men respekterer at denne Thai kvinde gør det. Hvad jeg derimod finder frastødende er, at Klaus har behov for at nedgøre ALLE danske kvinder, fordi de ikke som hans seneste erobring har den store lyst til jeg vil lege Donna Reed for at please ham og andre ligestillede dumme mænd. Grow up din spade. Vi lever ikke i 50’erne hvor kvinderne gik hjemme og bagte kager med spidskommen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-06-08 18:15

Citat
Du skal nærlæse Creamys indlæg.

Jamen,det kan da godt være jeg gled lidt let hen over detaljerne.(Har lidt travlt med håndtag i skabslåger) Men Kandu skal jo også passes.

Men jeg sku`lige ha`lejlighed til at udstille mit fobi,jeg har med gamle mænd kontra unge piger.
Jeg synes simpelthen,det er imod naturens orden.Men måske er det mig der er snerpet.
Jeg må lige prøve at læse tråden ordentlig.Undskyld.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-06-08 19:14

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-08 20:08

Citat
Og annoncerede at jeg nok overvejede at tage til England og finde mig en af de her SAS-elitesoldater, hvis min kærste forlod mig.

Haha - hvad bilder du dig ind, sådan og ødelægge mandehørmen

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 15-07-08 00:53

Kærsten er smuttet, men jeg er ikke kommet afsted endnu. *LOL* Ved ikke lige hvor man finder sådan en størrelse.
Takker for pointne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-07-08 03:08

Mosebaek

Du skrev:
Citat
jeg har med gamle mænd kontra unge piger. Jeg synes simpelthen,det er imod naturens orden

Det er afgjort ikke imod naturens orden, tværtimod er det helt almindeligt, men blandt menneskebørnene er det ikke velset Det er måske osse det du mener??