/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke komme i fejlsikker ti
Fra : supertorsdag
Vist : 619 gange
200 point
Dato : 29-06-08 14:14

Kan ikke komme i fejlsikker tilstand ved at taste F8

Får bare en menu hvor fejl sikker tilstand kan vælges
Denne menu går i loop, dvs den kommer igen og igen

HJÆLP

Kommentar
Fra : edison

Dato : 29-06-08 14:28

hvis du bruger usb tastatur, så gå i bios og find de muligheder der er med usb, og enable. så sku den være der

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-06-08 14:47

hvorfor ikke bare skrive msconfig i kør og så taste enter, nu kan jeg ike lige huske hvad man så skal med vista, men med XP skal du klikke på fanebladet "Start" der kan du vælge fjelsikre tilstand og om der skal være netværk eller commando prompt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-06-08 16:25

Det er stor set magen til i Vista Webnob og det er en sikker måde til at starte fejlsikret, husk at skrive msconfig igen når du har rettet problemer og sætte computeren til Normal start

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-08 16:32

Alternativet hedder Bootsafe: http://www.snapfiles.com/get/bootsafe.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-06-08 17:52

du kunne osse teste om det er harddisken ved at sætte windows cdrom i drevet og boote fra den - om den vil starte op fra det.
Ellers kunne det osse være en hardware fejl - måske nogle defekt ram har du 2 blokke i ram slottet kunne du tage den ene ud og starte og den anden hvis det ikke hjælp.

Kommentar
Fra : supertorsdag

Dato : 02-07-08 06:15

Lukker herved problemet
Lykkedes at lave en boot disk, og gå ind og reprerere c: drevet at bagvejen, for derefter at boote successfuldt på den originale installation...dvs ingen reformatering var nødvendig

Annuller spørgsmålet
Fra : supertorsdag

Dato : 02-07-08 06:18

Lukker herved problemet
Lykkedes at lave en rigtig boot disk, og gå ind og reprarere c: drevet at bagvejen, for derefter at boote successfuldt på den originale installation...dvs ingen reformatering var nødvendig