/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Millionær, eller.........
Fra : sofla
Vist : 710 gange
100 point
Dato : 29-06-08 13:43

Hejsa
Havde bare lyst til at høre, om der er andre ( selvfølgelig er der det) der bliver bombarderet med breve fra diverse udenlandske "lottery" firmaer - hvor du selvfølgelig har vundet den store gevinst.
Du skal bare lige oplyse dine creditcard oplysninger og betale "a small fee"

Hilsen Sofla

Kommentar
Fra : edison

Dato : 29-06-08 13:45

det er der vel mange der har. Og forhåbentligt. er der lige så mange der ikke hopper på den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-06-08 13:46

ja - millioner over hele verden såmænd - det er lige sådan noget man bare skal lade være med at åbne og slette med det samme.

Har du et spamfilter ????

forsigtighed ved at lægge sin mailadresse på nettet er alfa og omega - dertil er en webadresse unik

det er såmænd de stadig verserende nigeriabreve der bliver sendt til højre og venstre

Kommentar
Fra : sofla

Dato : 29-06-08 13:51

Det er ikke så meget på mail jeg får disse "vinder"informationer - jeg får ca. 3-4 breve om ugen

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-08 15:50

De kommer da engang imellem (ikke så hyppigt som nigeriabreve - måske med måneders mellemrum). Men jeg har nu aldrig været ude for at der allerede i første mail ønskes indbetaling. I al fald ikke i den mindre del af disse mails jeg har læst. Så vidt vides er en anden udbredt metode at tjene penge på at at man skal ringe til et nummer der viser sig at være en slags internationalt 90-nummer (overtakseret).

Nigeriabrevene kræver heller aldrig noget der koster noget i første mail.

Desværre har jeg dog ikke meget erfaring med denne type mail. Jeg har ikke haft overskud til at forfølge dem - i modsætning til ham her: http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/ - "det er nok lidt langt - men til gengæld stiger humoren til uanede højder!"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-08 18:50

Ja da jeg får mindst hver dag fra flinke mennesker.
Jeg skriver da tilbage og melder min interesse.
Lige nu har jeg kontakt til over 100 der lover mig millioner.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-06-08 19:27

Citat
maxjohn@hotmail.com

Good Day,

We wish to notify you again that you were listed as a beneficiary to
the total sum of ?6,000,000.00 GBP (Six Million British Pounds) in the
codicil and last testament of the deceased. (Name now withheld since
this is our second letter to you).

We contacted you because you bear the surname identity and therefore
can present you as the beneficiary to the inheritance.
We therefore reckoned that you could receive these funds as you are
qualified by your name identity. All the legal papers will be processed
upon your acceptance.
Upon your acceptance of this deal, we request that you kindly forward
to us your letter of acceptance, your current telephone and fax numbers
and a forwarding address to enable us file necessary LEGAL documents in
your name at our high court probate division for the release of the
fund in question.
Please contact me immediatley so that we can get this done.
Kind regards,
MR.John Maxwell.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-08 21:49

Nu behandler i vel disse herlige tilbud ordentligt.
Ellers ender det med at de ikke sender flere.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 29-06-08 22:05

Tilbud får jeg kun fra Netto

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-08 08:39

Her til morgen fik jeg to mails fra Kina med tilbud om
en handelsaftale, import af elektronik.
Og en famile der mistede livet, deres bankkonto kan
jeg overtage, en advokat mener jeg er arving.

Godkendelse af svar
Fra : sofla

Dato : 15-07-08 13:52

Tak for svaret henrikkrebs.