/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Titel: till we meet again
Fra : Sandvad261
Vist : 1412 gange
100 point
Dato : 28-06-08 17:21

Det skulle denne film hedde, og her skulle man både se og høre Mirelle Mathieu synge dette nummer TILL WE MEET AGAIN.
Er der nogen der har et godt bud, hvor og hvordan man skaffer denne melodi.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 17:27
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 28-06-08 17:49

Det er SERIEN der hedder "till we meet again" - sangen hedder "my life"

http://www.youtube.com/watch?v=RzVhPtDlM54

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 18:21
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-08 18:27

hvorfor synes jeg så bare det er Connie Francis der synger till we meet again ?

http://www.youtube.com/watch?v=-SRt6zHcsAs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-08 18:28

30 sek. af den samme sang UDEN billeder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-08 18:37

Mirit....

Fordi det er den man altid hører....

Og den anden HEDDER jo ikke "till we meet again", der er fra "skyderiets tid"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-08 18:40

Altså dengang man virkelig SKØD på hinanden...

http://www.firstworldwar.com/audio/tillwemeetagain.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-08 18:40

"skyderiets tid" - du go´este - det er længe siden jeg har hørt den vending

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-08 18:48

Nå ja - krig har vi jo stadig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-06-08 20:27

Troede det var Vera Lynn der sang den?? http://psd.museum.upenn.edu/veralynn/veralynn.htm Ihvertilfald var det vist fra den gang man skød på hinanden igen igen!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-06-08 22:15

Nåh ja, Joan Baez m.fl. hænger sammen med Vietnamkrigen, jeg ved dog ikke hvilken musik der hører sammen med slåsserier i Mellemøsten.

Apropos skulle Joan Baez for et års tid siden have sunget på et hospital for sårede amerikanere fra Irak, men det amerikanske militær nedlagde forbud.....de glemmer nemlig aldrig.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 28-06-08 22:16

Edison
Jeg har fået at vide, at du ramte lige plet med den melodi, men hvordan får man fat i den, så man kan brænde den over????

Det næste spørgsmål jeg så blev stillet, og som jeg så skulle lade gå videre til dig, er at kan man KØBE DENNE SERIE ( TILL WE MEET AGAIN nogen steder med Danske undertekster.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 28-06-08 22:35

UNDSKYLD EDISON det var til REFI så her kommer det igen.

Jeg har fået at vide, at du ramte lige plet med den melodi, men hvordan får man fat i den, så man kan brænde den over????

Det næste spørgsmål jeg så blev stillet, og som jeg så skulle lade gå videre til dig, er at kan man KØBE DENNE SERIE ( TILL WE MEET AGAIN nogen steder med Danske undertekster. )

Jeg troede jo alså også at det var den udgave med Vera Lynn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 09:58

http://www.dvd-film.dk/html/visvare.dna?vare=57960215226169

Muligt du kan være heldig andre steder, men den produceres tilsyneladende ikke mere.

Desuden er det en region1 så med sikkerhed UDEN danske undertekster.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 10:03

http://www.moviezoo.dk/Till-We-Meet-Again-DVD-film_mzov2007755

Måske de får den igen - ovenikøbet MED danske undertekster....

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 29-06-08 14:48

Tak for svaret refi.
Den var lige i øjet, så nu må jeg se hvordan jeg får slæbt den over på en CD

Hej og god vind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-08 16:04

Selv tak....