/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Sikkerhedskopiering Vista
Fra : 100241
Vist : 413 gange
200 point
Dato : 28-06-08 09:50

Der er ikke mere diskplads (J disk) fortæller PCen mig ,men masser af plads på harddisken .Har nogen en forståelig løsning på dette problem?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-08 10:27

Hvis J Disk skal betyde Drev J - så gem på et andet drev

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-06-08 10:51

Hvilke drev bogstaver har du? og hvor meget plads er der på de forskellige?

Du kan se det i Denne computer.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 13:37

der er nok reseveret en masse plads til papirkurv. samt gendannelses punkter. lave en diskoprydning. til at starte med

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 13:40

der efter. chek drevet for fejl

Kommentar
Fra : 100241

Dato : 28-06-08 17:16

PCen harDVD drev D E F G H flytbar disk. System C drev og J drev som er fyldt 45 GB. Jeg har slettet gendannelsespunkter og PCen defragmenterer selv regelmæssig.Jeg kan se at man kan sætte et flueben i komprimer dette drev ( J drev),hjælper det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-08 17:42

Citat
hjælper det?

Forsvindende LIDT....

Et drev må ALDRIG fyldes til randen - så er der jo ingen arbejdsplads....

Og 45 GB er INTET i "vore dage"

Kommentar
Fra : edison

Dato : 28-06-08 17:47

jeg mener at det anbefaeles at der er ca 30% ledig plads på et drev, for at pceren køre optimalt