/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero Wave editor, sort vindue
Fra : paletten
Vist : 407 gange
70 point
Dato : 08-03-03 02:26

Når jeg åbner nero wave editor, får jeg ikke den nederste vigtige del med, hvor optageknappen er. Jeg får kun værktøjslinjen - sort skærm -klar. Er der nogle, som har et godt råd? Min Neroversion er 5.5.9.5, men wave er en filversion 1.0.0.1. På min Nero-cd kan jeg ikke se, at der skulle være wave editor. Jeg har fået programmet sammen med min nye computer med windows XP.
www.nero.com kan jeg ikke finde ud af, hvad jeg evt. skal downloade. Kan jeg downloade engelske versioner til min dejlige danske udgave?
På forhånd tak for hjælpen, Paletten

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-03-03 04:46

Hej
Du går ind og dawnloader nero 551015a.exe f.r.e fra tyskland,og så samme sted dawnloader du sprogpakken danish fra drop dawn listen (program)bagefter,så skulle den være hjemme,når du dawnloader finder den selv ud af at det er en
upgrade,sådan gjorde jeg virkede fint,ellers må du vende tilbage.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-03-03 04:57

Hej
Tag lige nero express med mens du er der,jeg kan ikke huske om den var med i
nero 5.5.10.15a eller om jeg dawnloadet den ved siden af,det kan du se bagefter du har hentet hoved programmet.
Manse9933

Kommentar
Fra : paletten

Dato : 09-03-03 01:03

Hej Manse
Jeg blev meget glad for dit svar, - men det løste desværre ikke problemet. Jeg har stadig sort baggrund uden "optageknap". Kan andre hjælpe?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-03-03 10:22

når du trykker på alt+f kommer der så en mulighed for at åbne fil
eller
alt+v er alle ting vist her bl.a værktøjslinje
for at for den sorte væk skal der først sættes en fil ind (alt+f og åbn)
ctrl+o kan du direkte åbne en musik-fil

Kommentar
Fra : paletten

Dato : 10-03-03 01:54

Nu har jeg fået tjekket min Nero-cd, og det viser sig, at optagefunktionen slet ikke er med. Til gengæld har jeg fundet ud af, at jeg kan optage i mit lydprogram og efterfølgende afspille i Nero-wave. Så problemet er løst. Tak for hjælpen.