/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Billigste FINT-vævet væv -Hvor
Fra : PeterPeter
Vist : 468 gange
98 point
Dato : 26-06-08 23:13

Hej Hej
Jeg er nu kommet til, at skulle tapesere væggene i vores nye kæmpe køkken.
Fruen har valgt, at det skal være "væv" jeg skal sætte op ! - Men ikke det med de store/grove linier....

Såvidt jeg ved, kan man få almindeligt væv, i tre forskellige slags -> Grov, mellem og fint.

Det er f.eks. kun det grove man kan købe i Jem & Fix !!

Spørgsmål:
Hvor køber jeg det "fine" væv billigst ??

Har I nogle gode bud ??

NB! Håber I syntes det er OK jeg spørger om det billigste sted - da huset er stort og økonomien knap

Fortsat god aften....

/Peter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-08 23:15

Brug filt i stedet. Så undgår du 'mønstret'

http://malerbiksen.dk/index.php?f=kat&kat=43&hkat=43&shop=&gclid=CI_w852Gk5QCFQ2qQwodVUE0uA

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-06-08 23:19

Ps. Så vidt jeg husker koster det ik' en bondegård hos Flügger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 27-06-08 22:39

Det kostede en bondegård hos Flugger !!!

Det billigste sted var Bechmann's - 5 kr. meter'en

Slut

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterPeter

Dato : 27-06-08 22:41

Jeg har selv fundet svaret - det var Bechmann's