/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
DUNLOP NOVI 6000
Fra : Sandvad261
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 26-06-08 22:31

Jeg har for ca. 2 år siden købt mig denne Dunlop GPS, og jeg har nu ledt efter en Kortopdatering, og talt med et firma der står for den slags, og hun sagde, at der er INGEN KORTOPDATERING, hvad gør man så, skriver til kandu.

Er der nogen, der ved om hvad man så lægger ind, for det kan da' ikke passe, at man skal hive den i skraldespanden, for vi gav da' 2000 kr. for den i flyveren.

Hej

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-07-08 22:55

Du må kunne finde noget desangående her:

http://gear.comon.dk/review/dunlop.d-navi.6000__1797.html

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 16-07-08 23:20

Hej
Jeg havde håbet på, at du havde ret, men det havde du desværre ikke, det jeg har brug for, er en kortopdatering, og den kan man ikke få/købe nogen steder, for den laves ikke.
Men jeg har ladet mig fortælle, at den kører efter samme system som nogle andre GPSer, så dem ville man kunne bruge, men hvilke???????

Hej