/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook kalender på engelsk
Fra : fredag
Vist : 1223 gange
100 point
Dato : 26-06-08 09:19

Hej jeg har oprettet en ny bruger på en 2003-server hvor brugeren skal bruge Outlook 2003, jeg har så testet den og alt er sådan set fint, bortset fra en ting. Kalenderen er på engelsk, alt andet på dansk. Hvordan får jeg kalenderen lavet om til dansk?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-08 09:34

Ja...

Gå i kalenderen

Funktioner
Indstillinger
Faneblad indstillinger
Tryk kalenderindstillinger

Fjern hak ved "aktiver alternativ kalender"

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 26-06-08 09:46

Hej Refi,

det er allerede fjernet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-08 10:20

Det er mig bekendt det eneste der giver en "fremmed" kalender.....

Men systemet er måske engelsk

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 26-06-08 10:24

Alt andet i Outlook er på dansk.......også alt det andet i Office 2003 og jeg har også tjekket sprogpakken...den står på dansk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-08 10:29

Så har julemanden været på besøg og FORÆRET dig en gratis pakke...

Jeg har ikke andre løsningsmodeller på lager

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-08 10:30

Hvis alternative kalendere er fjernet KAN der jo kun være den "originale" tilbage....

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 26-06-08 10:42

Ja mystisk for de andre brugere kan rene danske kalendere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-06-08 10:47

Genstart systemet...

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 26-06-08 10:51

Er også prøvet.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-06-08 13:51

start >>kør >>outlook.exe /resetfoldernames

når denne kommado køres, ændres mapper til det sprog office er på den pågældende pc...

http://support.microsoft.com/?kbid=188856

læg mærke til
Citat
With Outlook 2002 and the CIW or CMW you might want to reset folder names for all users when you deploy Outlook to synchronize users' folder names to the User Interface Language of their version of Outlook. This could be useful, for example, if a corporate-wide process has initialized new mailboxes before new users have started Outlook for the first time. In this case, the mailboxes will end up with default folders in the language of the server. (Note that users can, instead, specify the /resetfoldernames option on the Outlook.exe command line to synchronize the folder names on their computer.)

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 26-06-08 17:06

jeg har hørt om at man kan få en sprog pakke til windovs, kan spørge igen om det passer