/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Løn som pædagogvikar
Fra : marhel
Vist : 4865 gange
100 point
Dato : 25-06-08 21:20

Er der nogen der ved hvad man får i løn som pædagogvikar, når man er uddannet pædagog?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 25-06-08 21:28

Spørg hos din fagforening

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 25-06-08 21:31

Ja selvfølgelig, det ved jeg, men de har jo ikke åbent lige nu...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 21:31

Citat
løn som pædagogvikar

For lidt ifølge pædagogerne....

Nok ifølge kommunen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 21:32

Citat
men de har jo ikke åbent lige nu...

Tror heller ikke du får løn i aften

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 25-06-08 21:35

Næh.. Det gør jeg nok ikke ;) Men derfor kunne jeg jo godt være nysgerrig....

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 25-06-08 21:42

Hey

Tjo vikar er jo mange ting i vores verden ..... - alt efter hvilket pædagogisk arbejde man ønsker...

i det offntlige er lønnen jo ikke det helt vilde .... men inden for mit område med de lidt sjove unge og voksne er vikar lønnen pt. 235,- for alm dag arbejde og op ca 300,- for døgn og weekender....

men det kommer jo også anpå hvad du kan og kan "tilbyde".... og det bedste er at spørge SL / Bupl når de har åbent igen i dit lokal område

Fusses

Accepteret svar
Fra : maler-fidusen

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-08 21:56

Skriv til BUPL og spørg - de plejer at være flinke til at svare.
eller kig lidt her omkring
http://www.bupl.dk/forh/forhandler.nsf/dok/npaw!opendocument

Godkendelse af svar
Fra : marhel

Dato : 29-06-08 11:03

Tak for svaret maler-fidusen.

Kommentar
Fra : chlar45

Dato : 03-09-10 00:32

Man følger pædagogernes overenskomst!
Du for altså det samme som en pædagog vil få i første løn periode.

Du kan læse mere her på [url=http://www.danskvikarcenter.dk/job/paedagog]Dansk Vikar Center under pædagog vikar[/url]

Kommentar
Fra : chlar45

Dato : 03-09-10 00:35

Hov det gik ikke så godt i får lige linket igen http://www.danskvikarcenter.dk/job/paedagog