/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
ann. af udskrivning i HP lasejet 1000??
Fra : bantam
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 07-03-03 19:48

Hej

Jeg har en HP laserjet 1000, som jeg er meget glad for, men jeg har et lille problem, som i måske kan hjælpe med.

Vi har 2 pc, og den anden har tilsluttet en alm printer Lexmark5700, og når den udskriver viser den nede i højre side hvor mange sider den udskriver, og man har mulighed for at annulere udskriften, hvis man f.eks. opdager at den er igang med at udskrive 30 sider.

Når jeg udskriver fra min HP står der intet om hvor mange sider den er igang med at udskrive, og ingen steder jeg ihvertfald kan finde ud af at annulere udskrift der er igang.

Håber i forstår hvad jeg mener. Jeg har kigget alt igennem om min HP, og kan ikke finde sådan en funktion så jeg tror bare ikke den kan det men nu vil jeg lige høre om den mulighed findes

med venlig hilsen
Bantam

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 110 point
Dato : 07-03-03 19:59

Kære Bantam,
jeg beklager, men problemet du beskriver/efterlyser, er der ummidelbart ikke nogen løsning på.
Sagen er at de små "hints" er OEM relateret, og man kan ikke umiddelbar regne med at HP kommer dig i møde med en sådan option.
Mvh OW

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-03-03 20:05

du kan lede efter en del (måske alle ) funktioner under printer (i kontrol panel eller under indstilliger xp el. win98)
højre klik på din printer -vælg indstilliger - se dem rigtigt godt igennem.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-03-03 20:06

rettelse det var ikke >> indstilliger - men >> egenskaber

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-03-03 20:42

Hej Bantam

Du kan annullere udskrift, som er i gang, ved at trykke på printerknappen mærket "X".
Efter at have valgt "Vis udskrift" kan du øverst til venstre på siden se, hvor mange
sider dokumentet fylder.
Sådan er det i hvert fald på min HP-printer, som godtnok er en blækprinter.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 08-03-03 14:00

Tak for svaret oldwiking.