/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Stemmekoder.
Fra : Sallus
Vist : 923 gange
200 point
Dato : 24-06-08 18:32

Har lige købt en Nokia 6300. Der står der er stemmestyret opkald på. Det er der godt nok også, men jeg kan ikke finde ud af selv at indtale koderne og dem der er i telefonen lyder som en "dåsestemme" som man skal være "sprogspasser" for at udtale, med det resultat at den ringer op som den har lyst til. Jeg har netop skiftet fra Nokia 5300 fordi jeg troede at der var noget galt med den, men det er altså det samme. Er der mon nogen der kan hjælpe?
M.V.H
Sallus

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-06-08 21:48

Du er åbenbart ikke alene op problemet

Citat
Den laver selv nogle kommandoer ud fra ens kontakter, men de er jo helt hen i de Finske søer. Fx. så kan min telefon ikke høre forskel på Frode og Honey
http://mobildebat.dk/showthread.php?p=961660

Se info her på side 17/18
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6300_UG_da.pdf

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 24-06-08 21:53

Min kan ikke høre forskel på noget som helst. Syntes det er for dårligt. Det har jo intet med stemmestyret opkald at gøre. Tror jeg vil maile til Nokia og gøre opmærksom på det. Får nok ikke noget ud af det, men alligevel. Det kunne jo være rart at kunne bruge det når man kører i bil.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-06-08 21:57

Det syntes jeg bestemt du skal - husk også at du har 2 års reklamationsret på alle nye køb - held og lykke med sagen

Kommentar
Fra : Sallus

Dato : 24-06-08 21:58

Mange tak skal du ha`

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-06-08 21:59
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-06-08 22:03

Selv tak håber du kommer igennem med din klage