/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Jørgen Poulsen.
Fra : Mosebaek
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 24-06-08 10:34

Nååh narhat!!!!!! den sve nok!

http://www.bt.dk/article/20080624/politik/80624010/

Jeg tror da det vil hjælpe NA en del,at skille sig af med ham.
Problemet for JP,er nok hvor han nu får sugerøret stillet ind.Han har måske en chance hos
De Radikale.Dansk Røde Kors????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-08 10:36

Citat
Jeg tror da det vil hjælpe NA en del,at skille sig af med ham.

Ja - nu er der ikke så meget at "opløse"

De har været færdige længe.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-06-08 10:37

Jeg bliver nødt til at lukke ned nu,men er tilbage midt på eftermiddagen.
Synes lige i sku`ha`den gode nyhed.
Glæder mig til at læse jeres mening.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 24-06-08 10:40

Jørgen Poulsen er vel ikke et større fæ end Naser Khader. Men okay - det er er under alle omstændigheder morsomt at se hvordan det gang på gang lykkes dem alle sammen at jokke i spinaten uanset hvor umuligt det måtte se ud.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-06-08 10:48

Det spændende er efterhånden kun, om Nasser kan få flertal til at ekskludere Anders Samuelsen eller omvendt. Det er jo svært at få flertal i em to-mandsgruppe

Men det løser sig måske ved at en af dem går selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-08 11:04

Det er vel omtrent lige så godt for NA at slippe af med JP, som det var for DRV at slippe af med NK.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-08 11:16

Naser Khader kan godt ekskludere Anders Samuelsen - men ikke omvendt.
Det er i de fleste foreninger formandens stemme som gælder ved stemmelighed.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-08 11:32

Kan de ikke bare exkludere hinanden

Problem solved

Kommentar
Fra : jensenFyn

Dato : 24-06-08 13:05

en flink mand

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-06-08 14:04

Jeg må indrømme, at når jeg ser Obama optræde på fjernsynet, er det medrivende, han taler godt, rammer lige i hjertekulen osv. Men jeg tænker hver gang, som jeg gjorde om en gammel kollega, han er god til at kagle, men kan han lægge æg?

Sådan har jeg også hele tiden haft det med Naser, han gjorde sig vældig godt som etner hos de radikale, men har han evnerne til at være partileder? Fra kæmpeopbakning i meningsmålinger til 5 mandater, og miste de 3 på lidt over ½ år giver vist svaret.

Jeg håber meget der er mere gods i Obama!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 24-06-08 14:05

Har glemt hvorfor de startede Ny Alliangse?
Det har Nassar Khader da i hvert fald!
Jeg husker nok hans iltre angreb på Dansk Folkeparti ig hans "nok er nok" - - Nu fyrer han så den eneste der stadig giver ham ret i det!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-08 15:34

Ja -> valde.

Man har et standpunkt ...til man ta'r et nyt

Måske JP ..eller NK skulle samles i et nyt parti: NSP = "Nyt StandPunkt" ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : atie

Dato : 24-06-08 17:16

Tak da de kom af med ham, han er ikke spor troværdig. Et bette parti er det blevet. De ryger ud næste gang.. Han er jo ikke politikker, kun en sprælle basse. Han skulle være blevet hos røde kors. Tror ikke de tager ham tilbage.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-06-08 17:16

Partidiciplinen har de da fælles med DF

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-06-08 17:41

Ja undskyld,min sene tilbagevending.I kan jo ikke vide at jeg sidder i Dakar.Der er kl.nu 15:37.
(Midt på eftermiddagen).
Jeg må sige der er mange humoristiske indlæg.Jeg er skæv i hovedet af at grine.
Jeg ved da godt at mit spørgsmål/indlæg,ikke ligefrem flytter bjerge.
Politik er jo nu engang politik.Og det eneste mine fattige evner rækker til,er at sætte et kryds på valgdagen...... Men det er dejlig at høre andres mening.
Jeg lader tråden stå lidt endnu,for flere (underfundige) indlæg.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : atie

Dato : 24-06-08 18:02

Syntes vi skal lave en indsamling til fordel for Jørgen, kan han klare sig for det han så får udbetalt??, der er jo så mange der bliver støttet af Røde Kors, og han er trods alt en gammel medarbejder, han fik jo ikke det han ville som aftrædelse løn. Tænk nu lige på at han snart er arbejdsløs.. Der er jo så mange der får fra det offentlige her i landet, det er jo det vi er så berømte for.. vi har et godt ry. Offentlig forsørgelse er jo ikke altid en selvføllighed i andre lande.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 24-06-08 19:38

ja hvad skal man sige !!!!!!!! er jp over hovedet politiker ? og har han sat sig ind i hvad det vil sige ?, han startede jo så flot men at komme med nogle udtalelser som ikke faldt i nasser khaders smag og blev lige sat på plads så smuttede pigerne fra partiet og nu jørgen . jeg tror også de ryger ud ved næste valg men det er også deres egen skyld , de har jo ingen mærkesager som måske kunne give den et skub fremad, eller lignende . jeg tror som mange andre at de var og bliver en " døgnflue"

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-08 20:39

DRV véd man; hvor man har !

..meeen ...øeh ..hvor var det nu vi var?

</RADIKAL>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-06-08 21:15

Lidt politiske vendinger,har jeg da lært.Følgende er en mindre afvigelse fra sandheden:
Citat
I kan jo ikke vide at jeg sidder i Dakar.Der er kl.nu 15:37.

Fakta er at jeg sidder lige midt i den fede jyske muld.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 24-06-08 21:50

Molokyle

Indtil slutningen af 2001 vidste man rigtignok hvor man havde de Radikale, tæt på truget fyldt med magt og med en stor ske i hånden

Men nu er de jo blevet ekstremister, går ind for at behandle folk ordentligt uanset tro og hudfarve, overholde menneskerettighederne og andre internationale konventioner, undersøge om Dk bliver sikrere af at vi løber rundt og leger krig i Langtbortistan osv?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-08 21:59

vagnr -> Præcis !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-06-08 22:01
Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 50 point
Dato : 24-06-08 22:29

Haha, mon ikke de fortryder, at de op til valget valgte at fylde deres parti med pauseklovne, landsbytosser og politiske novicer. Af skade bliver man klog - og som Naser Khader siger:

Kan du holde styr på gruppen nu?

»Det skal vi, for vi er kun to tilbage i gruppen, og der skal et flertal til for at ekskludere et medlem«, siger Khader.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-06-08 22:31

Men øhhhh - Khader og Samuelsen, kender tilsyneladende ikke reglerne i deres eget parti: http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-12379719.html?rss

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-08 08:35

Næeh... morskaben vil ingen ende tage

Derudover:

NA har ingen ..og har aldrig haft; nogen som helst berettigelse i midten af dansk politik.

Det er et højrepopulistisk parti på linie med C.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 08:58

Jeg er her endnu,men tar en pause.Vender tilbage senere.
Jeg har lige "smækket" et andet spørgsmål på Kandu.Af mere teknisk karakter.
Så der er stadig "arbejde" til jer.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-06-08 19:37

Tak for svaret creamygirl.God indlæg.

V.H.Mosebaek.