/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
katte lort
Fra : peter1215
Vist : 650 gange
200 point
Dato : 23-06-08 21:19

Hvordan slipper jeg af med at naboens katte går og skider i min have ?? Det skal være noget der virker. Det drejer sig "kun" om 5-6 katte.
Hilsen Peter

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-06-08 21:29
Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-08 21:31

Har du set, at det er naboens 5 - 6 katte, der skider i din have

Bed naboen om at holde sine katte i en katteløbegård.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-08 21:48

Fang den næste gang og aflever den på politistationen.....

Efter nok bøder til ejeren - stopper det.....

Det gør jeres noboskab dog sikkert også

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-06-08 22:07

Peter 1215. hvordan får vi dig til at lukke dine spørgsmål?

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 7
- Besvarede 2
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 26

Du kan ikke forvente, at få seriøse svar - hvis du ikke gider svare/lukke dine spørgsmål!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-06-08 22:13

Ring til katttens værn. hvis de ikke er mærkede vil kattens værn gerne tage sig af dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-08 22:18

Graver du selv efter kattelorte, en kat dækker altid sine efterladenskaber til, men det gør hunde og ræve ikke.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 24-06-08 00:01

ans..... det passer desværre ikke ... kattene prøver skam, men en dejlig varm "kage" midt på en tør græsplæne - den kan være svær at dække til, når der ikke er løs jord i nærheden.

Så ligger den dér, og er klar til mødet med et par bare barnefødder

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 24-06-08 01:05

FANG DEN.
SLAGT DEN.
OG AFLEVER DEN SÅ I EN POSE TIL NABOEN, OG SIG:
"EN LORT MERE, OG SÅ SER FREMTIDEN SORT UD, FOR RESTEN AF DINE LORTEKATTE"

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 24-06-08 05:33

Genganger??

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 24-06-08 09:19

hej!
Anskaf dig hund!!!!
Hilsen la

Kommentar
Fra : Bettina900

Dato : 24-06-08 13:08

hej Peter1215

Prøv med Hjortetakolie....ganske effektivt

Kommentar
Fra : peter1215

Dato : 24-06-08 18:04

Hmm Tænker på 230 v jævnstrøm. På det dejlig fugtig muldjord Når de dejlige KATTE står i kø
for at skide Det lukter kun en gang

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-06-08 18:15

Hej peter1215

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Hmm Tænker på 230 v jævnstrøm. På det dejlig fugtig muldjord Når de dejlige KATTE står i kø
for at skide Det lukter kun en gang

Men så må du passe på, at du ikke brænder nallerne, for så kan du ikke lukke dine mange spørgsmål!

Og desuden, vil du sikkert blive anklaget for dyremishandling!

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 26-06-08 14:09

åh.. ikke mere om de lukkede spørgsmål. Folk får dog glæde af svarene. Vi er ikke alle pointjagtere....!!!! Kun nogle enkelte, og undskyld at jeg måske stiller et naivt spørgsmål: Hvad kan man få for de sk... point????? Spørgsmål kan man da heldigvis altid stille, og så er der jo den gode debat igang
Hilsen la.

Kommentar
Fra : Dyreelsker

Dato : 05-07-08 01:10

HVAD ER I DOG FOR NOGLE MENNESKER!!!??? (Nogle af jer)
I kan sgu da ikke bare mishandle levende væsner på den måde! Det er faktisk ikke kattenes skyld, hvis de er blevet opdraget sådan så gør de jo sådan! Tag en snak med ejeren og find ud af noget!
I kan sgu ikke tillade jer atmishandle kattene! DE ER LEVENDE VÆSNER! TNK HVIS DET VAR JEG SELV!!! I må ikke engang spøge med det!

-_-*

...