/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Printserver
Fra : bjarnebr
Vist : 412 gange
200 point
Dato : 23-06-08 18:56

Jeg har fået en trådløs router uden printerport, derfor søger jeg en printserver (ikke trådløst)der kan sluttes til min router, jeg har prøvet en digitus dn-13003, men den kunne ikke køre under vista, er der nogen der kan anbefale en billig printserver til maks 400 kr. der har en vista driver.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-06-08 19:00

Jeg glemte at skrive at jeg har søgt på edbpriser, uden at finde nogen hvor det står at der findes en vista driver.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-06-08 19:08

Et alternativ er at du installere din printer på din computer og deler den derfra så kan alle stadig printe, men der er selvfølgelig ulemper, og en kan være at det betyder at den computer som printeren er tilsluttet skal være tændt for at andre kan printe.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 24-06-08 00:06

Jeg har kun EN bærbar og en trådløs router (udeb printerport), jeg ønsker at tilslutte printeren til routeren, så jeg kan udskrive uden at skulle forbinde et kabel til PCen uanset hvor jeg er i huset.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-06-08 00:14

så skal du have en netværksprinter.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 24-06-08 08:52

Nej jeg har allerede en printer, og man kan få en lille box der sluttes til en af portene på routeren og haver rj45 (neetværk) stikket om til et usb stik, så man kan forbinde sin almindelige printer der, men problemet er at finde en der kan virke under vista.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-06-08 16:47

her har du nogen valg muligheder jeg lige har fundet, men du skal ikke regne med at kunne holde dig under kr. 400,-
http://shopping.kelkoo.dk/ctl/do/search?sortBy=totalprice&numPerPage=20&siteSearchQuery=router+printserver&fromform=true

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 28-06-08 00:52

Hej webnoob
Det fremgård ikke om der findes en vista-driver.

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 30-06-08 00:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål