/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Format xp
Fra : tunedk
Vist : 654 gange
100 point
Dato : 23-06-08 17:18

Jeg skal have formateret c drevet hvor xp ligger er der ikke en måde man kan få en dos promt frem så jeg kan formatere den vej

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 23-06-08 17:24

nej det kan man ikke, man skal bruge en original XP cd-rom får at kunne formatere computern.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-08 17:30

Du kan sagtens få en dosprompt frem, men du kan ikke som allerede skrevet "save den gren over du sidder på"

Med andre ord - du kan IKKE bruge det du vil slette il at formatere med....

Da du jo alligevel skal installere igen bruger du DET MEDIE som du alligevel vil installere med....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-06-08 18:41

NUKE disken ...hvis du vil af med alt?

http://dban.sourceforge.net/

(...NTFS, FAT, Partitions, BOOT sector ...jeg mener: ALT !!!)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : edison

Dato : 23-06-08 18:46

du formatere da bare under geninstaltion. brug din xp eller vista disk. nemt og hurtigt

Godkendelse af svar
Fra : tunedk

Dato : 24-06-08 17:06

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-06-08 17:07

Det var så lidt, altid til tjeneste