/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
.thm fil
Fra : zuri
Vist : 2664 gange
100 point
Dato : 23-06-08 00:07

Jeg har en se 660i mobiltelefon, hvorfra jeg gerne vil lægge temaerne over på pc, men jeg kan ikke finde et program der kan åbne en .thm fil
Nogen derude, der har et forslag?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-06-08 00:12
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-08 00:22

Den behøver du ikke overføre til computeren, jeg havde et spørgsmål om samme fil, det er et mini billede som viser det oprindelige billede eller film, når du har overført dine billeder og eventuel film, så slet bare thm filen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 23-06-08 00:32

thm filer kan åbenbar være flere forskellige formater, en af dem er SonyEricsson temafil, du kan bruge kan åbne den med SonyEricsson Theme Creator, læs selv mere her: http://www.file-extensions.org/thm-file-extension-sonyericsson-mobile-phone-theme-file

Godkendelse af svar
Fra : zuri

Dato : 23-06-08 00:48

Tak for svaret o.v.n..

Lige hvad jeg skulle bruge

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-08 00:55

Selv tak, jeg fjumrede lidt rundt og fandt denne side: http://www47.ownskin.com/theme der er også noget gratis til din telefon, jeg hentede et par temaer til min Z550I