/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2003
Fra : xteam
Vist : 483 gange
30 point
Dato : 22-06-08 21:04

Hvordan er det lige man opretter en gruppe med modtager af mail.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-06-08 21:06

tænker du på en nyhedsgruppe?

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 22-06-08 21:09

Det jeg tænker på er en antal personer som er i en gruppe og kan indsætte gruppen så den sender til alle i denne gruppe.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 40 point
Dato : 22-06-08 21:25

Ah ok, på den måde. Gå ind i din kontaktpersoner i outlook, der klikker du på filer -> Ny -> Ditributionsliste, så får du et lille vindue frem og der skal du klikke på knappen, Vælg Medlemmer, vælg dem du vil ha' skal være med og klik på Gem og luk.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-06-08 21:28

Kontaktpersoner , vælg handlinger, ny distributionsliste.

udvælg personerne og put dem på listen.
Hver person skal i forvejen være oprettet som kontaktperson.

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 22-06-08 21:29

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-06-08 21:30

Det var så lidt, skulle det være en anden gang.