/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Variomatic - Sonic
Fra : SimonSeest
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 22-06-08 11:03

Igår tog jeg mig variomatic skjold af for at se noget derinde, men da jeg så satte det på igen virkede kickstarten ikke mere, jeg tror den ikke falder i hak, men jeg har ingen ide hvordan det skal sidde der inde-

Nogen af jer der ved hvad der kunne være galt? evt nogen som har haft samme problem.

Mvh.
Simon

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-06-08 11:37

Der sidder en løs bøsning m krans der tager fat i den der sidder på Varioen er den måske falde af på gulvet eller inde ved remmen

Kommentar
Fra : SimonSeest

Dato : 22-06-08 12:42

bøsning hmm, hvordan ser sådan en ud?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-06-08 13:02

Hvad med at lukke nogle spørgsmål ?

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-08 03:29

Du skal bare tage variatorskjoldet af igen og check det inderste af kickstarteren sidder rigtigt og drej på kickstarter og se om den drejer rigtigt rundt på den anden side af skjoldet.

Check dette billed og se hvordan kickstarteren skal sidde på indersiden af skjoldet :
http://www.zzip.de/Entfernen_der_Mutter_mit_Ratsche_Holz.JPG

Kommentar
Fra : SimonSeest

Dato : 24-06-08 14:46

hmm, det ser sådan der ud, men det er som om den ikek tger fat, når jeg "kicker" på kickstarten sker der ikke noget før den er næsten helt i bund, før jeg tog skjoldet af tog den fat lige ved starten, ikke helt i bund.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-06-08 19:48

Prøv og tag skjoldet af igen og kig på billedet imens og check at det hele er ens.
Der er sådan en metal tråd der skal gå ind imellem 2 hakker.
Lidt svært og forklare men tror bare du skal tage det af og check alt sidder rigtigt og på med det igen.

Det kan selvfølgelig være der er noget der er istykker men det må du checke.
Check om der er nogen tænder som er knækket.

Tag evt nogen billeder og vis dem herinde så kan vi måske hjælpe dig.