/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook express
Fra : zepp
Vist : 824 gange
100 point
Dato : 22-06-08 10:40

Hvordan får jeg mine mails med over på en ny pc'er

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 22-06-08 10:43
Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 110 point
Dato : 22-06-08 11:10

Det nemmeste er at du i din gamle outlook express under filer vælger eksport og så indstiller til at ekportere rub og stub ( nye , gamle , slettede, og sendte mv . til en fil . Vælg privatmappeformatet hvis muligt.
Den fil kopierer du til et passende sted på dinnye computer.

åbn outlook express på den nye , under filer vælger du importer, og importer så hele balladen fra den kopiere fil.

Så bliver alt smukt formatteret og placeret hvor outlook gerne vil have det i dit nye system.

Der findes andre måder, men ovenstående er den rigtige og mest sikre.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 22-06-08 11:28

Den "manuelle" måde er at kopiere Outlook Express mappen over på et usb stik eller cd. Den ligger typisk her:
C:\Documents and Settings\ditnavn...\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{3A340D8D-C687-4552-89A8-FB8EB512A233}\Microsoft
På samme måde kan du genmme Foretrukne og addressbook.

De øvrige nævnte forslag er selvfølgelig Ok

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 11:36

Transor din metode virker ikke på min computer og jeg bruger en selvopfunden metode, meget lig som den Peet49 linker til, men til at importere igen kan dit forslag godt bruges og er sandsynligvis bedre end min, jeg kopierer hele indholdet i lagrings mappen og åbner den nye O.E. mappe og sætter ind og siger Ja til at overskrive de mapper som er der

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-06-08 12:21

Normalt bruger jeg heller ikke outlook express , men jeg har gjort det med held på andre computere.
Det vigtigste er jo at du har fået overført dine mails.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 12:53

Citat
Hvordan får jeg mine mails med over på en ny pc'er

Og den er med Vista - ik ????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 13:04
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 13:07

Næh nej....

Men Vista har IKKE Outlook Express

Bortset fra det ville jeg da uploade f.eks. til en gmail hvis det er så vigtigt at gemme "gamle" mails.....

Så er du ikke længere afhængig af hvor tit du skifter komputer eller program...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 13:16

Vista har ikke Outlook Express men Windows mail, og den kan importere fra gamle Outlook Express hvis guiden følges slavisk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 13:23

Vi er SLET IKKE uenige

Men lå de EET sted - behøvede man ikke flytte rundt på dem i tide og utide....

Og komputere og styresystemer skiftes jo efterhånden som mobiltelefoner

Gad vide HVORFOR

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-08 13:40

Nu siger du ikke G---- så får jeg røde knopper af at høre om det skod mail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-08 13:43

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-06-08 15:25

hvofor ikke bare ekspotere til en .pst fil og så importere dem på den computer?

Godkendelse af svar
Fra : zepp

Dato : 23-06-08 17:32

Tak for svaret transor.