/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
millionær eller ren fup?
Fra : denevigeuheldige
Vist : 737 gange
50 point
Dato : 21-06-08 17:51

Ja - sikkert spam så det rasler men jeg fik denne her mail i dag: http://peecee.dk/upload/view/120152/full

Ihh hvor sjovt. Har I fået nogen tilsvarende type mails?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-08 17:58

Det er spam, hold dig langt væk fra den

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-08 17:58

du kan være helt sikker på, at du ikke er blevet rigere af det. det drejer sig kun om at lokke oplysninger ud af dig som kan give adgang til din bankkonto. smid den ud og glæd dig over, at du sagde nej til at blive taget i røven af en svindler.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-08 17:58

Jeg har fået noget tilsvarende og det er SPAM. Slet det og sørg for at have et spamfilter, hvis du ikke har det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-06-08 17:58

Teil (en kandubruger)har fået flere af den slags, iflg ham selv

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-06-08 18:02

Okja, der findes milioner af forskellige muligheder for at blive snydt så vandet (og pengene) driver...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 18:26

Citat
Teil (en kandubruger)har fået flere af den slags, iflg ham selv

Det kan man roligt sige. jeg har noget over hundrede forskellige.
Jeg har kontakt til en hel del af dem.
Bl.a. denne.
http://www.kandu.dk/Spg122805.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 18:28

denevigeuheldige

Du kan søge her på kandu, jeg har lagt mange "millioner"
her, tag dem til dig og send en mail til afsender.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-06-08 18:30

Bemærk det ubehjælpsomme dansk og grammatikken

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 18:33

Citat
Bemærk det ubehjælpsomme dansk og grammatikken

Det betyder mindre for en millionær.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-06-08 18:37

Du kan jeg skrive til Cisco og spørge om de vil forfølge sagen...

Da de jo ikke er tjent med misbrug af deres navn.

De kan kontaktes via cisco.dk

vh Ben

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 18:41

Benjamin.
Jeg har skrevet til, Røde Kors, Peugeot, Honda, Microsoft m.fl.
vedlagt kopi, nogle af de breve brugte en flot kopi af logo, andre blot navnet.
Men svaret er de gider ikke gøre noget ved det og kan nok heller ikke få
resultat.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-08 18:43

Milionær - den er god nok.................................altså ham der sender de mails ud.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 18:49

Citat
Ikke så meget vrøvl, lige på og hårdt.

Citat
You have won One million Euro on Sachsen GmbH contact Gray Armstrong E-MAIL:gray_armstrong20@hotmail.com

Kan det siges kortere?
Ikke så meget vrøvl og forklaringer.
Han har ikke svaret må min mail.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 21-06-08 18:50

jeg mener det er Huxi på P3 som hver torsdag ringer til dem for at høre hvordan det går med hans præmie.. han vil vist gerne selv hente den.. hehe..

Junior

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 18:55

Jeg har mails fra "advokater" som har fundet arv efter slægt.
De havde mit navn helt korrekt, og med dette har de skabt en
eller anden ane fra x-land der efterlod millioner til mig som
eneste arving.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-06-08 19:09

Har du også fået dem udbetalt ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 19:13

Ja til dag dato 45 mill £
på en konto i england

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 19:15

Spøg til side.
Jeg har ikke fået udbetalt en eneste kr.
Men kontakten til de forskellige er intens.
De er ivrige efter et eller andet, hvilket jeg også er.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 19:43

I har vel hørt historien om læreren som mødte sin mest håbløse elev, regne kunne han slet
ikke, 30 år efter endt skolegang.

"Nå Ole, jeg ser det går dig godt, aviserne skriver jo en del om din importvirksomhed
der kører godt"

"Jo tak, jeg importerer dimser fra Kina for en kr. og sælger dem her for fem kr.
Jeg klarer mig fint på de 4 % i fortjeneste"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 19:54

Denne kom for fem min. siden.

Citat
UK NATIONAL LOTTERY
From: The Desk of the Fiduciary Agent for Winning transfer

WINNING PARAMETERS
REFERENCE NUMBER:UK/786543X4/28
BATCH NUMBER:034/099/YX46
TICKET NUMBER:005-4432-971-878

Mellem de to citater stod mit navn og adresse uden stavefejl.

Citat
It gives me great pleasure to inform you that your Verification and Fund Release form has passed through the proper legal verification processes and has sucessfully passed all standards in accordance with theU.K National Lottery Terms and Conditions . This is also to notify you that you have been officially cleared for payment by the verifications and fund release department at the U.K National Lottery Headquarters and your winnings has been approved for release to you.

As you already know, all winners for the online version of the U.K NATIONAL LOTTERY Online promotions were selected through a computer ballot system drawn from an exclusive list of 100,000 unions, associations, and corporate bodies that are listed online as part of our international promotion to promote international co-operation between the United Kingdom and other countries worldwide.

I must say that you should count yourself extremely lucky to have emerged as one of our winners in this year's lucky dip sweepstakes.We do sincerely hope you will utilize part of your winnings to support several communities, support initiatives that promote civic education and participation in public life as well as target poverty for eradication, lastly to render selfless services to the less priviledge in your community.

The process for claiming your winnings has been made very simple so that by the end of one week at most, you are assured of having received your cash prize of the sum of £2,696,385 pounds sterling. In the light of the above mentioned, you are to contact the Lottery Winners fund transfer Manager/Director Of operations, Mr Nick Ward of FASTWAY COURIER SERVICE ,United Kingdom with the contact informations below for the further information on how your winnings funds can get to you immidiately.

Contact Person: Mr.Nick Ward
E-mail: fastwaycourieroffice@yahoo.co.uk
Telephone Numbers:
+44-703-191-5816
Fax Numbers :

Note that you are to provide the Courier company with these details to identify you:
** FULL NAMES:
** FULL ADDRESS:
** TEL:
** AMOUNT WON:
** WINNING REF NUMBER:
** WINNING BATCH NUMBER:
Lastly do adhead to the Courier instructions so your winnings can get to you soonest. Also do note that there exists a periodic condition on all claims process, therefore you have limited time to claim your winnings. Failure to claim your winnings within the stipulated time frame will lead to the forfeiture of your winnings after which your winning funds will be added to next winning draws.
Its is imperative that you add your IDENTIFICATION NUMBERS{CPEL/OWN/9876} as the subject of any correspondence with the delivery department to ensure that they respond in a timely manner.

I will require a concise update on your proceedings with the courier company as soon as you make contact with them. If you need any assistance whatsoever, please do not hesitate to let me know.Congratulations once more and do reply soonest to acknowledge the receipt of this mail.

Yours Sincerely,
Mr. Marc Kenneth.
Fiduciary Agent.
United Kingdom National Lottery

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 21-06-08 23:08

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-06-08 23:24

Citat
tag dem til dig og send en mail til afsender.

- jamen Teil - hvis du virkelig skriver en mail til afsender på den slags mails, så er det da netop derfor de fortsætter med at sende det til dig
Det er jo præcis dét de er ude på - respons respons respons

Jeg har kun modtaget et par stykker og de ryger ud i intetheden 'Mette Vuns'

God weekend fra Dorthe