/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Import af parfume
Fra : Olemanu6666
Vist : 1144 gange
50 point
Dato : 07-03-03 11:39

Hej

Er der nogen der kender et sted på internettet, hvor man kan importere parfume, deodoranter, tøj og ligende fra udlandet????

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 07-03-03 18:36

Brug www.google.com -- det er et af de bedste steder at søge efter produkter, fordi du kan søge både bredt og dybt...

Held og lykke -- så ved du da hvad du skal bruge weekenden på...

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Mosbech

Dato : 14-07-03 00:02

Ja, jeg har kontakter i USA, Europa - paralle import - kontakt mig for mere info - mosbech@kaech.dk

Mvh
Mosbech

Accepteret svar
Fra : NolleDK2002

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-04 13:46

Hej

Her er et link til et meget seriøs danske firmaer med kontor i Kina (shanghai - Der ligger omkring ca. 100.000 fabrikker i shanghai området)
Firmaet har også kontor i Thailand,Canada og Litauen - og deres hovedkontor i Frederikshavn,Danmark.
Firmaet hjælper dig med at finde det produkt du ønsker at importere - samt de forhandler priser hjem for dig (så man slipper for udgifter til rejser til pågældende land,og hvad der eller følger med i udgifter) - laver kvalitetskontrol fra råvarelevering til det færdig produkter,samt de finder den bedste transportør til dig - kvalitetkontrol før afsendelse.
Selvfølglige koster det noget at får sådan en service - men de penge er givet godt ude - så man slipper for at tænke på alle de faldgrupper der i forbindelse med import - En god hjælp for iværksætter og folk som ikke har ingen eller lidt erfaring med import.
Hele vejen igennem et meget seriøs firma - som også er brugt og anerkendt af nogle af nordens største grossistfirmaer inden for tøjbranchen.

http://www.e-way.dk/

Med venlig hilsen

Nolledk2002

Godkendelse af svar
Fra : Olemanu6666

Dato : 04-11-04 13:50

Tak for svaret NolleDK2002.