/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brænde serie på dvd.
Fra : marhel
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 21-06-08 17:28

Jeg har nogle afsnit fra en serie som jeg godt kunne tænke mig at brænde på en dvd.
Men når jeg forsøger at ligge dem ind i mit brænderprogram, står der at det kan jeg ikke fordi filerne hedder det samme (video ts 1 og 2...)

Hvordan brænder jeg nemmest..
Nogle der vil lave en guide for dummies.
Jeg bruger Nero som brænderprogram, men kan godt hente andre programmer hvis de er gratis...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 17:30

Døb dem om

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 21-06-08 17:36

Når jeg ligger en fil ind til at starte med, så fylder den over 3GB, men når jeg trykker på egenskaber i mapper, så fylder den kun 1,51GB hvorfor det?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-06-08 17:39

Hvis du vil have en ren forklaring for dummies, og det er ikke så dumt, så skal du skrive præcis hvilken version og hvilke neroprogrammer du har. du må også skrive hvilken form du har dine optagelser på.

Der er så mange muligheder og vi kan jo ikke gætte.

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 21-06-08 17:44

Nej det kan i jo ikke :) Så her kommer der lige lidt oplysninger.

Jeg har Nero Burning Rom 7.0.8.2. Premium Danish Version.

Hvordan finder jeg ud af hvilken form jeg har mine optagelser på?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-06-08 17:44

Du bruger nok et skide diskformat (på den disk hvor du prøver at kopiere ti)l , som max kan klare 2GB .

Hvad mener du med "at ligge ind" . Du ligger da ikke. Mener du optage og danne en videofil, eller mener du kopiere.

Så skal du prøve at lære forskeller på at ligge og at lægge. Det gør det nemmer at forstå , hvad du mener.

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 21-06-08 17:46

Ok, undskyld.
Jeg sørger hjælp et andet sted, det var ikke for at gøre dig sur.
Jeg troede bare at www.kandu.dk var et sted man kunne få hjælp.

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 21-06-08 17:47

Og det hedder vist heller ikke forskelleR når vi nu er i gang med at rette hinandens stavefejl!

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 21-06-08 17:49

men for andre, som har forstået ideen med kandu, så er mit diskformat 4,7Gb

Jeg vil forsøge at kopiere filen til disken. Jeg vil gerne kopiere flere end et afsnit.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-06-08 17:52

Dine videofiler kommer da et sted fra . Læs i brugsanvisningen eller i dine indstillinger hvilken slags filer det sted danner.

du kan også pege på en fil højre klikke og vælge "egenskaber" så kan du få oplysninger om filen. Den fremgangsmåde afhænger dog lidt af dit styresystem og installerede programmer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-08 17:52

Du skal IKKE kopiere - du skal IMPORTERE.....

Annuller spørgsmålet
Fra : marhel

Dato : 21-06-08 17:53

...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-08 17:58
Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-06-08 18:29

De er dit harddiskformat jeg mente . Der ikke noget diskformat som hedder 4,7 GB.

Almindelige diskformater kan være Fat 16 , fat 32, eller NTFS

Det var ikke for at fornærme jeg påpeger at man skal passe på , med at bruge de rigtige ord.
Det er simpelthen fordi man så lettere forstår hinanden.

Der kan ryge et par slåfejl , når det går stærkt. Det beklager jeg.