/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stort/lille vindue
Fra : marcussen1
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 21-06-08 16:28

Spørgsmålet er sikkert stille mange gange, men jeg kan ikke finde svaret.
Hvordan er det, man kan få vinduet til at blive ved med at fylde hele skærmen ud efter at det har været lukket ned.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-08 16:34

Du kan prøve at sætte pilen på kanterne af vinduet og trække dem helt ud til siden samt op og ned, så bliver de der fremover.
Eller du kan trykke på den midterste knap foroven i højre side af skærmen. Men så skal du gøre det hver gang du starter.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 21-06-08 16:38

Det der med filen i hjørnerne virker indtil jeg igen kalder den pågældende side frem. Det skulle også kunne gøres ved at holde Ctrl-tasten nede, men det er også det samme.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-06-08 16:48

Kig her, du har spurgt før
http://www.kandu.dk/Spg121338.aspx#1375704

mvh klaudi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-08 17:40

Hvis du peger på kanten af vinduerne og venter til der kommer en pil, så kan du trække i kanten af vinduet og gøre det større. Men du skal trække i alle 4 sider

Kommentar
Fra : oscardino

Dato : 23-06-08 23:09

Dette lille program skulle kunne klare det...

http://www.southbaypc.com/AutoSizer/