/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows sikkerheds center ??
Fra : return
Vist : 1548 gange
200 point
Dato : 21-06-08 07:42

har vist et problem med min bærbar har windows vista org virsion installeret og bruger avast virus program mit problem er at inde i windows sikkerheds center står der ikke er noget antivirus software på min pc hvordan kan det mon hænge sammen ???? nogen der kan hjælpe ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-08 08:37

Citat
i windows sikkerheds center står der ikke er noget antivirus software på min pc

Avast optræder IKKE i sikkerhedscenter....

Windows Defender gør derimod....

Så har du ikke "røde" advarsler i sikkerhedscenter er alt OK...

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-06-08 08:53

men har røde i sikkerheds center som jeg jo lige har skrevet så der er altså noget galt men hvad er det så

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-08 09:00

HVAD er rødt ?

Har du slået noget fra fordi du har installeret avast.....

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 21-06-08 09:03

Prøv at installere AVG free i stedet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-08 09:05

Og så lige en rettelse .....

Avast optræder faktisk i sikkerhedscenter.....

Under beskyttelse mod skadelig software.....

Så står den ikke der har du lavet en fejl under installationen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-08 09:14

http://peecee.dk/upload/view/120071

Sådan skulle den gerne se ud

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 09:26

Citat
Prøv at installere AVG free i stedet

Dagens vittighed.

Per Holst-Albrechten på spywarefri skriver bl.a. om AVG

Citat
Dette er virkelig en light-version af en virusscanner. Den kan dårligt anbefales. Selv firmaets egen direktør siger: "Bruger du længere tid på nettet, er risikoen for snavs større, og derfor kræver det bedre beskyttelse."

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-06-08 09:27

Om AVAST siger han.

Citat
Det bedste gratis antivirus på markedet. Bevæger du dig ikke ud på nettets grå sider, vil du kunne klare dig med Avast som virusscanner. Du skal selvfølgelig stadig have en ordentlig spywarescanner samt firewall.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-08 10:25

Du skal registrere Avast via en nøgle du får tilsendt. Så er det bare at genstarte PC'en og så skulle det virke. Højreklik på avast ikonet nede i processbaren og gå ind under "om avast" og tryk på licensnøgle og programregistrering.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-08 10:58

Det samme problem havde jeg med Avast og XP, dengang Avast automatisk skiftede fra version 4.7 til 4,8, jeg afinstallerede Avast og kørte en reg cleaner, installerede Avast igen, nu kører den igen uden problemer, måske kan det også løse dit problem at geninstallere Avast, den gratis Tweak Now RegCleaner virker også sammen med Vista: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html du kan bruge samme nøgle til at registrere Avast igen, som fik til din første installation

Kommentar
Fra : return

Dato : 22-06-08 07:26

har selv løst problemet det der var galt vat at jeg manglede service pack 1 underligt men nu virker der

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 22-06-08 07:27

Tak for svaret o.v.n..