/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth, outlook 02 og Vista
Fra : hovhow
Vist : 1140 gange
40 point
Dato : 20-06-08 23:30

Er det rigtigt at man ikke kan syncke mellem sin smartphoneog Outlook 2002, hvis man kører Vista?

Jeg kan i hvert fald ikke få det til at fungere...har installeret windows mobility center o.s.v., men jeg synes ikke at der gives mulighed for at syncke kalender m.v...måske kigger jeg et forkert sted eller gør noget forkert. Irriterende er det ihvertfald!!!

Tak, hvis noget "ved noget" og dette...også hvis løsningen er opgradering..., så behøver jeg ikke bøvle mere med dét.

M.v.h.
HowHov

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-06-08 23:52

Din synk softwarw skal bare være til vista.
Det er ikke sikkert den findes, eller den kan være dyr.

Endnu en grnd til ikke at bruge vista før end om et par år.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 23:58

Det er ikke nem at svare på så længe vi ikke ved hvilken telefon du har, jeg har sat sync op mellem Nokia og Vista, og har selv sync mellem SonyEricsson og XP

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 21-06-08 08:44

Min telefon er en Eten G500.

Beskrevet her:
http://www.pdashoppen.dk/shop/eten-g500-m-521p.html
http://www.gsmarena.com/eten_g500-1418.php

Jeg har fundet frem til producentens hjemmeside http://www.etencorp.com/index.php, men de er ikke meget for at nævne G500 modellen, og min fornemmelse er at den er for speciel/sjælden/gammel til at der er tænkt på dén i selskab med Vista.

Så transor har nok ret desværre

M.v.h.
HowHov

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 25-06-08 23:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål