/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Manual til video? :-)
Fra : iluap
Vist : 385 gange
200 point
Dato : 20-06-08 22:32

Hej

Vi har formidlet en video til en veninde 80 km. herfra, men mangler en manual så den kan komme til at optage

Videoen er en "Mitsubishi hs-531v pdc/vps" - er der nogen der kan hjælpe med en manual i form af en pdf-fil eller lignende?

Har selv søgt på nettet men kan ikke finde noget!?

Med venlig hilsen
Hans

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 21-06-08 01:18
Kommentar
Fra : iluap

Dato : 21-06-08 06:21

Okay!

Jeg tænkte dog på en gratis

For nylig ledte jeg efter en manual til min bilradio og fandt også én til et vist beløb - men andre gjorde mig opmærksom på at fabrikanten delte dem gratis ud

Finder vi ikke en gratis accepterer jeg naturligvis dit svar!

Med venlig hilsen
Hans

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 21-06-08 06:59

Hvis det kniber helt gevaldigt med at finde en gratis manual til Mitsubishi'en har
vi en anden video, nemlig en "Grundig Vivance" hun kan få

Dén mangler der dog osse en manual til, men måske er det lidt nemmere at
finde den!?

Har ledt, og har tilsyneladende fundet en "rar"-fil, som jeg dog ikke kan pakke ud uden et
betalingsprogram... !?

Det nemmeste ville dog stadig være Mitsubishi'en...